diesel freight locomotive ST44

 

ST44-801 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-802 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-803 +1998 (MT Toruń)
ST44-804 +1998 (MT Poznań)
ST44-805 +1998 (MT Poznań)
ST44-806 +1987 (MD Rybnik)
ST44-807 +1998 (MT Gdynia)
ST44-808 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-809 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-810 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-811 +1998 (MT Katowice)
ST44-812 +1998 (MT Katowice)
ST44-813 +1992 (MD Białogard)
ST44-814 +1996 (MD Dęblin)

 

ST44-815
ST44-815 wraz z innymi d-lokami odstawiona w lokomotywowni Szczecinek (10.03.2001).   ST44-815 and other withdrawn locomotives in Szczecinek depot (March 10, 2001).

 

ST44-816 +1998 (MT Lublin)
ST44-817 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-818
ST44-819 +1998 (MT Lublin)
ST44-820 +1998 (MT Lublin)
ST44-821 +1998 (MT Lublin)
ST44-822 +1998 (MT Lublin)
ST44-823 +1998 (MT Białystok)
ST44-824 +1998 (MT Toruń)
ST44-825 +1999 (CM Białystok)
ST44-826 +1998 (MT Toruń)
ST44-827 +1998 (MT Katowice)
ST44-828 +1998 (MT Katowice)
ST44-829 +1998 (MT Łuków)
ST44-830 +1996 (MD Katowice)
ST44-831 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-832 +1998 (MT Łazy)
ST44-833 +1998 (MT Łazy)
ST44-834 +1998 (MT Białogard)
ST44-835 +1998 (MT Katowice)
ST44-836 +1998 (MT Katowice)
ST44-837 +1996 (MD Katowice)
ST44-838 +1992 (MT Białogard)
ST44-839 +1998 (MT Łazy)

 

ST44-840 +1998 (MT Toruń)
ST44-840 ewidentnie oczekuje na pocięcie w Lokomotywowni Toruń (09.05.1999).   ST44-840 waiting for scrap in Torun Depot (May 09, 1999).
ST44-840 jednak pocięty nie został i razem z innymi sześcioma braćmi (072, 947, 549, 937, 929 i 999) zostanie na dniach załadowany w Porcie Gdynia na statek, po czym w efekcie wyląduje w Korei Północnej (07.10.2000).   ST44-840 wasn't flame-cut, but even overhauled and now waiting in Gdynia harbour with other ex-PKP ST44 locomotives (072, 947, 549, 937, 929, and 999) for being loaded onto the ship, which take them to North Korea (October 07, 2000).

 

ST44-841 +1992 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-842 +1999 (MZ Białystok)
ST44-843 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-844 +1998 (MT Katowice)
ST44-845 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-846
ST44-846 w ciekawym malowaniu, w lokomotywowni Skarżysko Kamienna (30.11.2002).   ST44-846 with interesting livery at Skarzysko Kamienna depot (November 30, 2002).

 

ST44-847 +1999 (CM Lublin)
ST44-848 +1998 (MT Łazy)
ST44-849 +1998 (MT Łazy)
ST44-850 +1998 (MT Łazy)
ST44-851 +1996 (MD Katowice)
ST44-852 +1998 (MT Toruń)
ST44-853 +1998 (MT Toruń)
ST44-854
ST44-855 +1998 (MT Lublin)
ST44-856 +1991 (MD Stalowa Wola Rozwadów)
ST44-857 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-858 +1990 (MDZamość Bortatycze)

 

ST44-859
ST44-859+ST44-313 w lokomotywowni Stalowa Wola Rozwadów (07.08.2002).   ST44-859+ST44-313 w lokomotywowni Stalowa Wola Rozwadów (August 07, 2002).

 

ST44-860 +1998 (MT Lublin)
ST44-861 +1998 (MT Lublin)
ST44-862
ST44-863 +1998 (MT Łuków)
ST44-864 +1998 (MT Łuków)
ST44-865 +1998 (MT Łuków)
ST44-866
ST44-867 +1992 (MD Żagań)
ST44-868 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-869 +1998 (MT Białogard)
ST44-870 +1998 (MT Szczecin)
ST44-871 +1998 (MT Katowice)
ST44-872 +1998 (MT Katowice)
ST44-873 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-874 +1998 (MT Łódź)
ST44-875
ST44-876 +1998 (MT Łuków)
ST44-877 +1999 (MZ Białystok)
ST44-878
ST44-879
ST44-880 +1996 (MD Białystok)
ST44-881 +1998 (MT Lublin)
ST44-882 +1998 (MT Lublin)

 

ST44-883 +1998 (MT Gdynia)
ST44-883 i 14 dalszych trupów tej serii, większość onegdaj wpisanych na stan Lok. Gdynia, oczekuje na smutny koniec za płotem trupiarni w Kościerzynie. Jeszcze trzy lata temu takich trupów w tym miejscu było prawie 60 (25.03.2000).   ST44-883 and fourteen other ST44-class wrecks in a special place in Koscierzyna, where ST44-class wreck from northern Poland are collected. Three years ago, there were almost sixty ST44-class wrecks (March 25, 2000).

 

ST44-884 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-885 +1998 (MT Poznań)
ST44-886 +1992 (MD Poznań)
ST44-887 +1998 (MT Białogard)
ST44-888 +1996 (MD Krzyż)
ST44-889 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-890 +1998 (MT Katowice)

 

ST44-891
ST44-891 w Kwidzynie. Według ustaleń z tego dnia, jest to ostatnia czynna normalnotorowa lokomotywa w całym Zakładzie Taboru Olsztyn i choć jej rewizja ważna jest do 20 maja 2003 roku (to jeden z ostatnich naprawianych normalnotorowych 'gagarinów'), najprawdopodobniej wkrótce - z powodu błahej awarii - zostanie zastąpiona przez 'nowego' rumuna (10.03.2001).   ST44-891 in Kwidzyn. According to the Malbork depot's dispatcher it's the last working standard gauge ST44 locomotive in the entire Olsztyn Joint Depot (that incorporates depots in: Olsztyn, Malbork, Ilawa, and Korsze). After the last overhauling it would operate till May 20, 2003 (it was one of the latest standard gauge ST44-class loco that had been overhauled), but probably soon will be replaced by 'new' ST43-locomotive, that plenty has been lately reassigned to Northern Poland (March 10, 2001).
     
     
ST44-891 przed odjazdem z Kwidzyna z towarowym w stronę Prabut oraz przemiła załoga z Iławy na gościnnych występach na malborskiej maszynie (10.03.2001).   ST44-891 before leaving Kwidzyn with freight towards Prabuty and very friendly loco-crew from Ilawa (March 10, 2001).
     
ST44-891 z towarowym z Kwidzyna mija Rakowiec na krótkim odcinku do Prabut (10.03.2001).   ST44-891 with freight train from Kwidzyn, passing Rakowiec (March 10, 2001).
     
ST44-891 z niewiarygodnie długim pociągiem towarowym z Kwidzyna w stronę Prabut, mija wioskę Licze (10.03.2001).   ST44-891 with ennormously long freight train from Kwidzyn towards Prabuty, passing Licze (March 10, 2001).
ST44-891 z pociągiem towarowym z Kwidzyna wjeżdża do Prabut (10.03.2001).   ST44-891 with freight train from Kwidzyn entering Prabuty (March 10, 2001).
ST44-891 manewruje w Prabutach po odłączeniu od składu pociągu towarowego (10.03.2001).   ST44-891 switching in Prabuty, after decoupling from the freight (March 10, 2001).
     
ST44-891 ze zdawczym 7771 ze Świecia nad Wisłą, zbliża się do Terespola Pomorskiego w ostatnich 'oparach' słońca (10.11.2001).   ST44-891 with local freight 7771 from Swiecie (Frantschach) closing up to Terespol Pomorski, in last minutes of sunlight (November 10, 2001).
     
ST44-891 przygotowuje się do odjazdu z Bydgoszczy Głównej (17.11.2001).   ST44-891 preparing to depart from Bydgoszcz Glowna (November 17, 2001).
ST44-891 w lokomotywowni Sierpc (02.02.2003).   ST44-891 at Sierpc depot (February 02, 2003).

 

ST44-892 +1998 (MT Gdynia)
ST44-893 +1998 (MT Bydgoszcz)

 

ST44-894
ST44-894 z dwoma rosyjskimi wagonami-węglarkami, na szerokim torze w Braniewie (15.01.2000).   ST44-894 with two russian freight cars, on a broad gauge track in Braniewo (January 15, 2000).
ST44-894 w Braniewie (19.11.2000).   ST44-894 on a broad gauge track in Braniewo (November 19, 2000).
ST44-894 został dostosowany na powrót do szerokości 1435 mm, wyposażony w bufory i sprzęg śrubowy, ściągnięty do malborskiej lokomotywowni i... odstawiony w krzaki (10.03.2001).   ST44-894 has been regauged to 1435 mm, provided with bumpers and ordinary coupler (instead of automatic one), and finally brought to Malbork depot and gently put aside. Now simply waiting for being cut (March 10, 2001).
ST44-894 w lokomotywowni Malbork (03.11.2001).   ST44-894 in Malbork depot (November 03, 2001).

 

ST44-895
ST44-895 na bocznym torze lok. Zajączkowo Tczewskie. Na tym samym torze, w głebi - parę starych trupów klasy ET21 (11.01.1998).   ST44-895 on the spare track in Zajaczkowo Tczewskie Depot. Very unique (on the north) ET21-class locos are on the same track further - the right side of the picture (January 11, 1998).
ST44-895 na szlaku pomiędzy stacją rozrządową Zajączkowo Tczewskie, a posterunkiem odgałęźnym Tczew-Górki (09.04.2000).   ST44-895 going towards south, on a short line spanning Zajaczkowo Tczewskie yard and Tczew-Bydgoszcz line (April 09, 2000).
ST44-895 wjeżdża do lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, po przybyciu z Kościerzyny, gdzie skończył pracę z pociągiem do Bytowa (09.12.2001).   ST44-895 entering Zajaczkowo Tczewskie depot, after coming back from Koscierzyna, where left the freight to Bytow (December 09, 2001).
     
     
ST44-895 wjeżdża na wachlarz w Zajączkowie Tczewskim (12.01.2002).   ST44-895 entering the roundhouse at Zajaczkowo Tczewskie depot (January 12, 2002).
ST44-895 z pociągiem towarowym do Bytowa, w Czersku (23.01.2002).   ST44-895 with the freight train to Bytow, in Czersk (January 23, 2002).
     
ST44-895 z pociągiem towarowym do Bytowa, przed przystankiem Olpuch (23.01.2002).   ST44-895 with the freight train to Bytow, near Olpuch passenger stop (January 23, 2002).
ST44-895 z pociągiem towarowym do Bytowa, mija przystanek w Podlesiu (23.01.2002).   ST44-895 with the freight train to Bytow, passing Podles passenger stop (January 23, 2002).
ST44-895 w drodze z Kościerzyny do Zajączkowa Tczewskiego, mija przystanek Podleś (23.01.2002).   ST44-895 on its way from Koscierzyna to Zajaczkowo Tczewskie, passing Podles passenger stop (January 23, 2002).
     
ST44-895 w Tczewie, przed połączeniem ze składem pociągu osobowego (05.06.2002).   ST44-895 in Tczew, before being coupled to the passenger (!) train (June 05, 2002).
ST44-895 z pociągiem osobowym 7732 do Tczewa, przed odjazdem z Chojnic (05.06.2002).   ST44-895 with passenger train 7732 to Tczew, before departing from Chojnice (June 05, 2002).
ST44-895 z pociągiem osobowym 7732 Chojnice - Tczew, na stacji w Czersku (05.06.2002).   ST44-895 with passenger train 7732 from Chojnice to Tczew, at Czersk station (June 05, 2002).
     
ST44-895 z pociągiem osobowym 7732 z Chojnic do Tczewa, odjeżdża z Czerska (05.06.2002).   ST44-895 with passenger train 7732 from Chojnice to Tczew, leaving Czersk (June 05, 2002).
ST44-895 z pociągiem towarowym 8580 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego, przed p.o. Rokitki Tczewskie (07.06.2002).   ST44-895 with freight train 8580 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, near Rokitki Tczewskie passenger stop (June 05, 2002).
     
     

 

ST44-896 +1998 (MT Toruń)
ST44-897 +1998 (MT Toruń)
ST44-898 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ST44-899 +1999 (CM Białystok)
ST44-900 +1999 (CM Białystok)