diesel freight locomotive ST44

 

ST44-901
ST44-902 +1998 (MT Białogard)
ST44-903 +1998 (MT Białogard)
ST44-904 +1998 (MT Gdynia)

 

ST44-905 +1998 (MT Gdynia)
ST44-905 przyprowadzony do Parowozowni Kościerzyna - być może do renowacji i wystawienia jako eksponat (25.03.2000).   ST44-905 brought to Koscierzyna Steam Depot, maybe it waits for renovation and later exhibition here (March 25, 2000).

 

ST44-906 +1998 (MT Gdynia)
ST44-907 +1988 (MD Chojnice)
ST44-908 +1998 (MT Lublin)
ST44-909 +1998 (MT Białogard)

 

ST44-910
ST44-910 w Prabutach (27.03.2001).   ST44-910 in Prabuty (January 27, 2001).
     
ST44-910 opuszcza Prabuty, jadąc w kierunku Kwidzyna (27.03.2001).   ST44-910 leaving Prabuty on its way to Kwidzyn (January 27, 2001).
     
ST44-910 jako LS Prabuty-Kwidzyn, mija Licze, w czasie piekielnie gęstej mgły (27.03.2001).   ST44-910 as the plain loco-train (so-called LS) from Prabuty to Kwidzyn, passing Licze through the heavy fog (January 27, 2001).
ST44-910 mija semafor wjazdowy stacji Kwidzyn (27.03.2001).   ST44-910 passing the entrance semaphore of Kwidzyn station (January 27, 2001).
ST44-910 wjeżdża do Kwidzyna (27.03.2001).   ST44-910 entering Kwidzyn (January 27, 2001).
ST44-910 przez parę miesięcy pracował na szerokim torze w Braniewie, jednak i na niego przyszła pora - obecnie stoi odstawiony w lokomotywowni w Malborku (23.01.2002).   ST44-910 was working on the broad gauge track in Braniewo for few months, but after being replaced by SM48-class locomotive, it was brought back to standard gauge and put aside in Malbork depot (January 23, 2002).

 

ST44-911 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-912 +1998 (MT Łazy)
ST44-913 +1998 (MT Poznań)
ST44-914 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-915 +1998 (MT Czerwieńsk)

 

ST44-916 +1999 (CM Gdynia)
ST44-916 z podsyłką wagonów osobowych zbliża się do Starogardu Gdańskiego. Po lewej - najsłynniejszy starogardzki zakład pracy - Polmos (13.08.1998).   ST44-916 transporting passenger cars to Tczew, closing to Starogard Gdanski. Polmos factory - the most famous Starogard's employee (vodka manufacture) is on the left (August 13, 1998).
ST44-916 wjeżdża do Starogardu Gdańskiego z paroma wagonami osobowymi (13.08.1998).   ST44-916 coming to Starogard Gdanski with three empty passenger cars (August 13, 1998).
ST44-916 przy zdewastowanej obrotnicy w starej lokomotywowni w Chojnicach (11.11.1998).   ST44-916 near the old, ruined turntable in old depot in Chojnice, during a heavy snow (November 11, 1998).
ST44-916 samotnie mija Szpęgawsk (06.06.1999).   ST44-916 passing lonely in Szpegawsk (June 06, 1999).
ST44-916 w starej lokomotywowni Chojnice, obok odnowionego garażu. W miejsce obrotnicy - nowe tory (10.07.1999).   ST44-916 in Chojnice Depot - the renowed garage (July 10, 1999).

 

ST44-917 +1999 (CM Białystok)
ST44-918 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-919 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-920 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-921 +1995 (MD Żagań)
ST44-922 +1998 (MT Poznań)
ST44-923 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-924 +1998 (MT Katowice)
ST44-925
ST44-926
ST44-927
ST44-928 +1999 (CM Białystok)

 

ST44-929 +1999 (MZ Łuków)
ST44-929 z innymi ex-PKP-owskimi gagarinami w Porcie Gdynia przed wysyłką do Korei Północnej (07.10.2000).   ST44-929 with other ex-PKP ST44 locos in Gdynia harbour, before being exported to North Korea (October 07, 2000).

 

ST44-930 +1998 (MT Lublin)
ST44-931 +1999 (CM Białystok)
ST44-932 +1999 (CM Białystok)

 

ST44-933
ST44-933 w lokomotywowni Suwałki (03.05.2001).   ST44-933 in Suwalki depot (May 03, 2001).

 

ST44-934 +1998 (MT Gdynia)
ST44-934 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku, ściągnięty tutaj ze Słupska. Pomimo, iż ostatnia rewizja tej lokomotywy miała miejsce w 1989 roku, napis na burcie wyraźnie nosi oznaki nowości - okazuje się że nawet trup musi być prawidłowo oznaczony (02.04.2000).   ST44-934 in Gdynia Grabowek Depot. This loco left an overhauling workshp in 1989 last time, and despite this the assignment written on the side is according to the organization of the rolling stock depots that took place in 1997. Apparently, even the wreck must have been correctly signed (April 02, 2000).

 

ST44-935 +1999 (CM Gdynia)
ST44-935 przytargany ze Słupska do szopy w Gdyni, w najpewniej w celu dokonania fizycznej likwidacji (19.02.2003).   ST44-935 taken from Slupsk to Gdynia depot, probably for liquidation (February 19, 2003).

 

ST44-936 +1991 (MD Tarnowskie Góry)

 

ST44-937 +1998 (MT Gdynia)
ST44-937 na Nabrzeżu Czechosłowackim w Porcie Gdynia przed załadowaniem na statek (07.10.2000).   ST44-937 in Gdynia harbour, Czechoslowackie berth, before being loaded onto the ship (October 07, 2000).

 

ST44-938 +1998 (MT Lublin)
ST44-939 +1998 (MT Katowice)
ST44-940 +1998 (MT Katowice)
ST44-941 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-942 +1992 (MD Kostrzyn)
ST44-943 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-944 +1991 (MD Tarnowskie Góry)
ST44-945 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-946 +1991 (MD Tarnowskie Góry)

 

ST44-947 +1998 (MT Gdynia)
ST44-947 na Nabrzeżu Czechosłowackim w Porcie Gdynia przed załadowaniem na statek (07.10.2000).   ST44-947 in Gdynia harbour, Czechoslowackie berth, before being loaded onto the ship (October 07, 2000).

 

ST44-948 +1998 (MT Katowice)

 

ST44-949
ST44-949 w całkiem niezłej kondycji (zewnętrznie!) pośród innych lokomotyw w będących w kondycji daleko gorszej, w lokomotywowni Szczecinek (27.11.1999).   ST44-949 in quite good condition (externally) among other locos, which present themselves far worse, in Szczecinek Depot (November 27, 1999).
ST44-949 w lokomotywowni Szczecinek (09.03.2002).   ST44-949 at Szczecinek depot (March 09, 2002).
ST44-949 z pociągiem towarowym 8580 Szczecinek - Zajaczkowo Tczewskie, w okolicach Szpęgawska (29.06.2002).   ST44-949 with freight train 8580 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, near Szpegawsk (June 29, 2002).
ST44-949 wjeżdża do lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (29.06.2002).   ST44-949 entering Zajaczkowo Tczewskie depot (June 29, 2002).
ST44-949 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (29.06.2002).   ST44-949 in Zajaczkowo Tczewskie depot (June 29, 2002).

 

ST44-950 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-951 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-952 +1998 (MT Katowice)
ST44-953 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-954 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-955 +1998 (MT Białogard)
ST44-956 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-957
ST44-958 +1998 (MT Katowice)
ST44-959 +1998 (MT Czechowice Dziedzice)
ST44-960 +1998 (MT Katowice)
ST44-961 +1998 (MT Tarnowskie Góry)
ST44-962 +1998 (MT Białogard)
ST44-963 +1998 (MT Szczecin)
ST44-964 +1998 (MT Gdynia)
ST44-965 +1998 (MT Łuków)
ST44-966
ST44-967
ST44-968 +1999 (MZ Białystok)
ST44-969 +1996 (MD Katowice)

 

ST44-970
ST44-970 w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-970 in Inowroclaw depot (November 18, 2001).

 

ST44-971 +1999 (MZ Białystok)
ST44-972 +1998 (MT Łódź)
ST44-973 +1998 (MT Łódź)
ST44-974 +1998 (MT Czerwieńsk)
ST44-975 +1992 (MD Żagań)
ST44-976 +1998 (MT Olsztyn)

 

ST44-977 +1998 (MT Chojnice)
ST44-977 na bocznym torze lok. Chojnice (28.11.1998).   ST44-977 at the spare track in Chojnice (November 28, 1998).

 

ST44-978 +1998 (MT Białogard)
ST44-979 +1998 (MT Białogard)
ST44-980 +1998 (MT Szczecin)
ST44-981 +1999 (CM Białystok)
ST44-982 +1999 (CM Białystok)
ST44-983
ST44-984 +1998 (MT Poznań)
ST44-985 +1998 (MT Szczecin)
ST44-986 +1998 (MT Zduńska Wola Karsznice)
ST44-987 +1998 (MT Olsztyn)
ST44-988 +1988 (MD Słupsk)
ST44-989 +1998 (MT Białogard)
ST44-990 +1998 (MT Szczecin)
ST44-991 +1998 (MT Łuków)

 

ST44-992
ST44-992 z MT Gdynia, podstawia skład pasażerski na Hel, w Gdyni Głównej (24.07.1998).   ST44-992 from Gdynia Depot, is bringing the passenger train 93121 to the platform in Gdynia Glowna (July 24, 1998).
ST44-992 manewruje w Gdyni (24.07.1998).   ST44-992 changing the head of the train in Gdynia (July 24, 1998).
ST44-992 podłączony w Gdyni do składu pociągu 93121 na Hel (24.07.1998).   ST44-992 has just been coupled to the right side of the passenger train 93121 from Gdynia to Hel (July 24, 1998).
ST44-992 opuszcza Gdynię Główną z pociągiem osobowym 93121 do Helu (24.07.1998).   ST44-992 leaving Gdynia with the passenger train 93121 to Hel (July 24, 1998).
ST44-992 manewruje w Kościerzynie (13.08.1998).   ST44-992 switching in Koscierzyna (August 13, 1998).
     
ST44-992 z dosyć krótkim pociągiem towarowym TKPS 22481 z Kościerzyny do Gdyni Port, w okolicach p.o. SKM Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana (16.06.2000).   ST44-992 with extremely short freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, near Gdynia Wzgorze Swietego Maksymiliana SKM passenger stop (June 16, 2000).
ST44-992 z towarowym TKPS 22481 Kościerzyna-Gdynia mija Sławki koło Somonina (17.06.2000).   ST44-992 with freight train no. 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, passing Slawki near Somonino (June 17, 2000).
ST44-992 z towarowym TKPS 22481 Kościerzyna-Gdynia mija Sławki koło Somonina (17.06.2000).   ST44-992 with freight train no. 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, passing Slawki near Somonino (June 17, 2000).
ST44-992 z towarowym na postoju w Somoninie (17.06.2000).   ST44-992 with freight train in Somonino (June 17, 2000).
ST44-992 z pociąiem towarowym w Gdańsku Osowie (17.06.2000).   ST44-992 with freight train in Gdansk Osowa (June 17, 2000).
ST44-992 opuszcza Gdańsk Osowę z pociągiem towarowym z Kościerzyny do Gdyni Portu (17.06.2000).   ST44-992 leaving Gdansk Osowa with freight train from Koscierzyna to Gdynia Port (June 17, 2000).
ST44-992 z towarowym odjeżdża z Gdyni Wielkiego Kacka (17.06.2000).   ST44-992 with freight train leaving Gdynia Wielki Kack (June 17, 2000).
ST44-992 wjeżdża do Gdańska Osowy z pociągiem towarowym TKPS 22481 relacji Kościerzyna-Gdynia Port (24.06.2000).   ST44-992 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, entering Gdansk Osowa (June 24, 2000).
ST44-992 opuszcza Gdańsk Osowę z pociągiem towarowym do Gdyni Portu (24.06.2000).   ST44-992 leaving Gdansk Osowa, hauling the freight from Koscierzyna (June 24, 2000).
ST44-992 po uzupełnieniu zbiorników hamulcowych powietrzem, odjeżdża z Gdyni Wielkiego Kacka z dobrze już znanym pociągiem TKPS 22481 (15.07.2000).   ST44-992 leaving Gdynia Wielki Kack with freight train from Koscierzyna, after filling the brake cylinders up with the air (July 15, 2000).
ST44-992 z pociągiem pospiesznym 15105 Łódź Kaliska - Hel na objeździe w okolicach Rębiechowa (11.07.2001).   ST44-992 with fast passenger train 15105 from Lodz Kaliska to Hel, on detour near Rebiechowo (July 11, 2001).
ST44-992 z objazdowym pociągiem pospiesznym 85106 'Bryza' ze Szczecina do Olsztyna, na szlaku przed Rębiechowem (11.07.2001).   ST44-992 with detoured fast passenger train 58105 'Bryza' from Szczecin to Olsztyn, passing Rebiechowo (July 11, 2001).
ST44-992 z pociągiem towarowym 22481 Kościerzyna - Gdynia Port, na szlaku między Skorzewem, a Gołubiem Kaszubskim (24.08.2002).   ST44-992 with freight train 22481 Koscierzyna - Gdynia Port, between Skorzewo and Golubie Kaszubskie (August 24, 2002).
     
ST44-992 z pociągiem towarowym 22481 mija Babi Dół (24.08.2002).   ST44-992 with freight train 22481 Koscierzyna - Gdynia Port, passing Babi Dol (August 24, 2002).
ST44-992 z pociągiem 22481 wjeżdża na stację Gdynia Wielki Kack (24.08.2002).   ST44-992 with freight train 22481 entering Gdynia Wielki Kack station (August 24, 2002).
ST44-992 z pociągiem 22481 w Gdyni Wielkim Kacku (24.08.2002).   ST44-992 with freight train 22481 at Gdynia Wielki Kack station (August 24, 2002).
     
ST44-992 z pociągiem 22481 mija Mały Kack - dzielnicę w Gdyni (24.08.2002).   ST44-992 with train 22481 passing Gdynia Maly Kack (August 24, 2002).
ST44-992 manewruje w lokomotywowni w Gdyni (24.08.2002).   ST44-992 switching at Gdynia depot (August 24, 2002).

 

ST44-993 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-994 +1998 (MT Bydgoszcz)
ST44-995 +1998 (MT Szczecin)
ST44-996 +1992 (MD Poznań)
ST44-997 +1998 (MT Szczecin)
ST44-998 +1998 (MT Łódź)

 

ST44-999 +1999 (MZ Białystok)
ST44-999 w ZNTK Bydgoszcz, najprawdopodobniej zostanie odnowiona i wyeksportowana (11.05.2000).   ST44-999 in Bydgoszcz Overhauling Workshop. Probably this loco will be renowed and then exported West (May 11, 2000).
ST44-999, a w zasadzie ex-ST44-999 oraz nastepujące ex-PKP ST44: 929, 937, 549, 947, 072 i 840 na Nabrzeżu Czechosłowackim w Porcie Gdynia, czekają, wraz z trzema słowackimi M62 na załadowanie na statek - prawdopodobnie jest to drugi eksport do Korei Północnej (07.10.2000).   ST44-999, actually ex-PKP ST44-999, and other ex-PKP locos (929, 937, 549, 947, 072, and 840) together with three Slovak M62s at Czechosłowackie berth in Gdynia harbour, waiting for their ship. It's probably the second shipment to North Korea (October 07, 2000).
     

 

ST44-1000 +1991 (MD Tarnowskie Góry)