diesel freight locomotive ST44

 

ST44-1101
ST44-1101 w Kościerzynie, przed obsługą 'towaru' (23.05.1997).   ST44-1101 in Koscierzyna (May 23, 1997).
ST44-1101 w lokomotywowni Inowrocław, raczej dogorywa, w szczególności świadczy o tym pogięta czołownica (18.11.2001).   ST44-1101 in Inowroclaw depot, doesn't look like could work, especially with this damaged lower head parts (November 18, 2001).

 

ST44-1102
ST44-1102 opuszcza Zajączkowo Tczewskie z pociągiem towarowym do Starogardu Gdańskiego (08.11.1998).   ST44-1102 leaving Zajaczkowo Tczewskie freight station with a scheduled freight train to Starogard Gdanski (November 08, 1998).
ST44-1102 przed semaforem wjazdowym posterunku odgałęźnego Tczew Suchostrzygi, z pociągiem towarowym do Starogardu (08.11.1998).   ST44-1102 leaving Tczew with freight train to Starogard Gdanski (November 08, 1998).
ST44-1102 mija Rokitki Tczewskie z pociągiem zdawczym do Zajączkowa Tczewskiego (19.06.1999).   ST44-1102 passing Rokitki Tczewskie with short freight train to Zajaczkowo Tczewskie (June 19, 1999).
ST44-1102 w Chojnicach (10.07.1999).   ST44-1102 in Chojnice (July 10, 1999).
ST44-1102 przy nowym garażu w Chojnicach. W środku znajduje się kilka innych egzemplarzy tej serii (25.03.2000).   ST44-1102 at the gate of the new garage in Chojnice. There're more ST44-class inside this building (March 25, 2000).
ST44-1102 w Chojnicach (28.07.2000).   ST44-1102 in Chojnice (July 28, 2000).
ST44-1102 z pociągiem towarowym TNGS 8580 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego, na szlaku pomiędzy Swarożynem, a Rokitkami Tczewskimi (08.05.2001).   ST44-1102 with freight train TNGS 8580 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, now between Swarozyn and Rokitki Tczewskie (May 08, 2001).
ST44-1102 z pociągiem towarowym TNGS 5881 z Zajączkowa Tczewskiego do Szczecinka, na szlaku pomiędzy Rokitkami Tczewskimi a Swarożynem (08.05.2001).   ST44-1102 with freight train TNGS 5881 from Zajaczkowo Tczewskie to Szczecinek, now between Rokitki Tczewskie and Swarozyn (May 08, 2001).
ST44-1102 z objazdowym pociągiem towarowym z Gdyni, na szlaku między Osową a Rębiechowem (13.07.2001).   ST44-1102 with detoured freight train from Gdynia, on its way between Gdansk Osowa and Rebiechowo (July 13, 2001).

 

ST44-1103
ST44-1103 z MT Chojnice, oczekuje na dyspozycje w Gdańsku Osowej (24.05.1998).   ST44-1103 from Chojnice Joint Depot waiting for orders in Gdansk Osowa. A while ago it has brought some cement-loaded cars from local cement plant (May 24, 1998).
     
ST44-1103 manewruje w Braniewie (21.03.1999).   ST44-1103 shunting in Braniewo (March 21, 1999).
     
ST44-1103 wciąga skład na górkę rozrządową w Zajączkowie Tczewskim (19.08.2000).   ST44-1103 pulling the freight on the hump in Zajaczkowo Tczewskie (August 19, 2000).
ST44-1103 (w środku), 895 (po lewej) i 1112 (po prawej) w szopie w Zajączkowie Tczewskim. Na uwagę zwracają metalowe podkłady z lat 30-tych, produkcji Krupp'a, Hoesch'a oraz Thyssen'a (08.10.2000).   ST44-1103 (middle), 895 (left), and 1112 (right) in the roundhouse in Zajaczkowo Tczewskie depot. The ties below the tracks are made of steel in early 30-ties by Thyssen, Krupp and Hoesch German companies (August 19, 2000).
ST44-1103 na górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim ZTC (12.08.2001).   ST44-1103 on the hump in Zajaczkowo Tczewskie (August 12, 2001).
ST44-1103 na górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim ZTC (19.08.2001).   ST44-1103 on the hump in Zajaczkowo Tczewskie (August 19, 2001).
ST44-1103 chociaż technicznie sprawny, jednak już z "wyjeżdżonymi kilometrami", a więc odstawiony na wachlarzu w Zajączkowie Tczewskim (09.12.2001).   ST44-1103 had to be closed in Zajaczkowo Tczewskie roundhouse, as it cannot work any more (overhauling date has passed) (December 09, 2001).

 

ST44-1104
ST44-1104 przygotowuje się do ruszenia z towarowym z Braniewa - na szerokim torze (15.01.2000).   ST44-1104 with a freight train in Braniewo, on a broad gauge track (January 15, 2000).
     
ST44-1104 mija Bemowiznę, jadąc po szerokim torze z pociągiem towarowym z Braniewa do Chruściela (15.01.2000).   ST44-1104 passing Bemowizna on the route of this freight train from Braniewo to Chrusciel, going on the broad gauge track (January 15, 2000).
ST44-1104 z pociągiem towarowym z Braniewa, po przybyciu do Chruściela (15.01.2000).   ST44-1104 after coming to Chrusciel with freight from Braniewo (January 15, 2000).
ST44-1104 w Braniewie (19.11.2000).   ST44-1104 in Braniewo (November 19, 2000).
     
ST44-1104 w Braniewie (06.06.2002).   ST44-1104 in Braniewo (June 06, 2002).

 

ST44-1105
ST44-1105 z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego do Starogardu Gdańskiego, mija posterunek odgałęźny Tczew Suchostrzygi (11.11.1998).   ST44-1105 with the freight train from Zajaczkowo Tczewskie to Starogard Gdanski, passing Tczew Suchostrzygi (November 11, 1998).
ST44-1105 w swojej macierzystej lokomotywowni w Chojnicach (28.11.1998).   ST44-1105 in its Mother Depot Chojnice (November 28, 1998).
ST44-1105 przejeżdża samotnie w Tczewie-Suchostrzygach (06.02.1999).   ST44-1105 passing lonely Tczew Suchostrzygi, towards Starogard Gdanski (February 06, 1999).
ST44-1105 w Lokomotywowni Chojnice (10.07.1999).   ST44-1105 in Chojnice Depot (July 10, 1999).
ST44-1105 wjeżdża do Starogardu Gdańskiego z wieczornym pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego do Szczecinka (11.06.2000).   ST44-1105 entering Starogard Gdanski, with evening freight train from Zajaczkowo Tczewskie to Szczecinek (June 11, 2000).
ST44-1105 w Starogardzie Gdańskim, na nieplanowym postoju z towarowym Zajączkowo - Szczecinek (11.06.2000).   ST44-1105 in Starogard Gdanski during the overplan stop with the freight train fromZajaczkowo Tczewskie to Szczecinek (June 11, 2000).
ST44-1105 wyjeżdża ze Swarożyna, z pociągiem towarowym Zajączkowo Tczewskie- Szczecinek (23.07.2000).   ST44-1105 with freight train from Zajaczkowo Tczewskie to Szczecinek, has just left Swarozyn (July 23, 2000).
ST44-1105 z pociągiem towarowym Zajączkowo - Szczecinek, mija miejscowość Czarna Woda (23.07.2000).   ST44-1105 with freight train passing Czarna Woda on its way (July 23, 2000).
ST44-1105 z pociągiem towarowym Zajączkowo - Szczecinek wyjeżdża z Gutowca. W tym miejscu dwutorowa linia z Tczewa przechodzi w jednotor aż do samych Chojnic (23.07.2000).   ST44-1105 with freight train leaving Gutowiec, where two-track line from Tczew becomes one-track to Chojnice (July 23, 2000).
ST44-1105 z pociągiem towarowym 8580 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego, na szlaku nieopodal Łąga (03.11.2001).   ST44-1105 with the freight train no. 8580 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, on its way near Lag (November 03, 2001).
ST44-1105 z pociągiem towarowym 8580 mija Zblewo (03.11.2001).   ST44-1105 with the freight train passing Zblewo (November 03, 2001).
ST44-1105 z pociągiem towarowym 8580 przed przystankiem w Szpęgawsku (03.11.2001).   ST44-1105 with the freight train before reaching Szpegawsk passenger stop (November 03, 2001).
ST44-1105 z pociągiem towarowym przetrzymany lekko w Swarożynie, przez puszczenie na boczny tor (03.11.2001).   ST44-1105 with the freight train slowly passing Swarozyn (November 03, 2001).
ST44-1105 po tankowaniu w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, przygotowuje się do poprowadzenia pociągu towarowego do Szczecinka. W oddali - następca gagarinów (23.01.2002).   ST44-1105 after getting the fuel, preparing itself at Zajaczkowo Tczewskie depot, for taking 5880/1 train to Szczecinek (January 23, 2002).
ST44-1105 w Rytlu, wraca luzem z Czerska do Chojnic, po całodziennym targaniu ładunku z przekroczoną skrajnią (29.03.2002).   ST44-1105 going alone from Czersk to Chojnice, after the whiole day of hauling the oversized load (March 29, 2002).
ST44-1105 wjeżdża do Bąka od strony Czerska (14.04.2002).   ST44-1105 entering Bak from Czersk's side (April 14, 2002).
ST44-1105 w Maksymilianowie (05.06.2002).   ST44-1105 in Maksymilianowo (June 05, 2002).
     
ST44-1105+SU42-506 z pociągiem osobowym 90140 z Gdyni do Kościerzyny, zbliżają się do Rębiechowa. Gagarin przyprowadził do Gdańska Osowy kolejny ładunek z przekroczoną skrajnią, a nastepnie w celu przyspieszenia jego powrotu do Chojnic, został po prostu przyprzęgnięty do pociągu osobowego (10.07.2002).   ST44-1105+SU42-506 with passenger train 90140 Gdynia - Koscierzyna, braking before Rebiechowo passenger stop. ST44 was coupled to this train at Gdansk Osowa, where the oversized load hauled by this locomotive was left for night (July 10, 2002).
ST44-1105 z pociągiem towarowym TNGS 8580 Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, odjeżdża z Chojnic (31.08.2002).   ST44-1105 with freight train TNGS 8580 Szczecinek - Zajaczkowo Tczewskie, leaving Chojnice (August 31, 2002).
ST44-1105 z pociągiem towarowym 8580 między stacją Rytel, a przystankiem Rytel Wieś (31.08.2002).   ST44-1105 with freight train 8580 between Rytel station and Rytel Wies passenger stop (August 31, 2002).
     
ST44-1105 z pociągiem towarowym 8580 wjeżdża do Czerska (31.08.2002).   ST44-1105 with freight train 8580 entering Czersk (August 31, 2002).

 

ST44-1106
ST44-1106 przygotowany do jazdy na bocznym torze w starej lokomotywowni w Chojnicach (29.11.1997).   ST44-1106 ready to work on a passing track in Chojnice Depot (November 29, 1997).
ST44-1106 z MT Chojnice, z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego jedzie w Tczewie Suchostrzygach (22.11.1998).   ST44-1106 from Chojnice Joint Depot with the freight train from Zajaczkowo Tczewskie to Starogard Gdanski, passing Tczew Suchostrzygi (November 22, 1998).
ST44-1106 w Zajączkowie Tczewskim (29.05.1999).   ST44-1106 in Zajaczkowo Tczewskie (May 29, 1999).
ST44-1106 przybył do Chojnic z pociągiem towarowym z Zajączkowa Tczewskiego (17.06.1999).   ST44-1106 came to Chojnice with the freight train from Zajaczkowo Tczewskie (June 17, 1999).
ST44-1106 z mieszanym pociągiem towarowym z Chojnic do Zajączkowa Tczewskiego, mija Szpęgawsk (19.06.1999).   ST44-1106 with mixed freight from Chojnice to Zajaczkowo Tczewskie, passing Szpegawsk (June 19, 1999).
ST44-1106 z pociągiem towarowym 8580/1 ze Szczecinka do Zajączkowa Tczewskiego (ale ta lokomotywa prowadzi go tylko od Chojnic) wjeżdża do Gutowca (10.03.2001).   ST44-1106 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, entering Gutowiec (March 10, 2001).
ST44-1106 z pociągiem towarowym 8580/1 mija Łąg (10.03.2001).   ST44-1106 with freight train 8580/1 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, passing Lag (March 10, 2001).
ST44-1106 z pociągiem towarowym 8580/1 mija wioskę Czarna Woda (10.03.2001).   ST44-1106 with freight train 8580/1 passing Czarna Woda (March 10, 2001).
ST44-1106 z pociągiem towarowym 8580/1 wyjeżdża z Kalisk (10.03.2001).   ST44-1106 with freight train 8580/1 leaving Kaliska (March 10, 2001).
ST44-1106 z pociągiem towarowym 8580/1 zbliża się do Szpęgawska (10.03.2001).   ST44-1106 with freight train 8580/1 entering Szpegawsk (March 10, 2001).
ST44-1106 wymienił odesłanego do Bydgoszczy 'cztery jedynki' [ST44-1111] na górce rozrządowej w Zajączkowie Tczewskim /ZTC/ (14.06.2001).   ST44-1106 on Zajaczkowo Tczewskie hump. 1106 replaced 'four ones' [ST44-1111] reassigned to Bydgoszcz depot lately (June 14, 2001).
ST44-1106 wpycha bardzo ciężki i długi skład na górkę - wyjątkowo ZTB (09.12.2001).   ST44-1106 pushing long and heavy train up the hump in Zajaczkowo Tczewskie ZTB (December 09, 2001).
     
ST44-1106 zjeżdża z ZTB i udaje się na swoje stałe miejsce zatrudnienia - ZTC (09.12.2001).   ST44-1106 leaving Zajaczkowo Tczewskie ZTB hump and going towards ZTC hump. where usually it works (December 09, 2001).
ST44-1106 w Zajączkowie Tczewskim ZTC i jego maszynista - Pan Jerzy przy pulpicie (09.12.2001).   ST44-1106 in Zajaczkowo Tczewskie ZTC, and its driver - Mr. Jerzy K. (December 09, 2001).
ST44-1106 w Zajączkowie Tczewskim ZTC (09.12.2001).   ST44-1106 in Zajaczkowo Tczewskie ZTC (December 09, 2001).
     
     

 

ST44-1107 +1999 (MZ Chojnice)
ST44-1107 w lokomotywowni Chojnice (29.11.1997).   ST44-1107 at Chojnice depot (November 29, 1997).
     

 

ST44-1108
ST44-1108 wjeżdża do lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, po przyprowadzeniu pociągu towarowego z Kaszub (11.01.1998).   ST44-1108 coming to Zajaczkowo Tczewskie Depot, after arriving with local freight from somewhere in Kaszuby (January 11, 1998).
ST44-1108 i SU45-122 w lokomotywowni w Chojnicach (09.04.2000).   ST44-1108 and SU45-122 in Chojnice depot (April 09, 2000).
ST44-1108 z pociągiem towarowym relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, przed odjazdem z Chojnic (28.07.2000).   ST44-1108 with freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, before leaving Chojnice (July 28, 2000).
ST44-1108 z pociągiem towarowym relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, nieopodal Rytla (28.07.2000).   ST44-1108 with freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, near Rytel (July 28, 2000).
ST44-1108 z pociągiem towarowym relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, wjeżdża do Czarnej Wody (28.07.2000).   ST44-1108 with freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, entering Czarna Woda station (July 28, 2000).
ST44-1108 z pociągiem towarowym relacji Szczecinek - Zajączkowo Tczewskie, w okolicach Szpęgawska (28.07.2000).   ST44-1108 with freight train from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, on the route between Szpegawska and Swarozyn (July 28, 2000).
ST44-1108 z objazdowym pociągiem kontenerowym z Gdyni, w okolicach Rębiechowa (10.07.2001).   ST44-1108 with detoured container-train from Gdynia, on its way near Rebiechowo (July 10, 2001).
ST44-1108 z planowym pociągiem towarowym 8580 Szczecinek - Zajączkowo, odjeżdża z Chojnic (10.11.2001).   ST44-1108 with precisely departed freight train 8580 from Szczecinek to Zajaczkowo Tczewskie, leaving Chojnice (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 na moście nad Brdą koło Rytla (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 passing the bridge over Brda river near Rytel village (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 wjeżdża do Czerska (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 entering Czersk (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 koło wioski Łąg (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 near Lag (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 mija Czarną Wodę (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 passing Czarna Woda (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 mija miejscowość Kaliska (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 passing Kaliska (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 wjeżdża do Starogardu Gdańskiego (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 entering Starogard Gdanski (November 10, 2001).
ST44-1108 z pociągiem towarowym 8580 mija wieś Szpęgawsk (10.11.2001).   ST44-1108 with freight train 8580 passing Szpegawsk village (November 10, 2001).
ST44-1108 i ST43-229 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim, czyli seria schodząca i wchodząca na tereny Kaszub i Kociewia (19.01.2002).   ST44-1108 and ST43-229 at Zajaczkowo Tczewskie depot. ST44 is representing declined class here, while ST43 stands as the successor of freight traffic here (January 19, 2002).
ST44-1108 w lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (06.07.2002).   ST44-1108 at Zajaczkowo Tczewskie depot (July 06, 2002).
ST44-1108 z pociągiem towarowym TNGS 5881 relacji Zajączkowo Tczewskie - Szczecinek, mija miejsce oznaczone na mapie jako Śliwiny - niedaleko Rokitek Tczewskich. Miasto w oddali - to Tczew (06.07.2002).   ST44-1108 with freight train TNGS 5881 Zajaczkowo Tczewskie - Szczecinek, passing Sliwiny, near Rokitki Tczewskie. The buildings on the right side - it's Tczew (July 06, 2002).
     

 

ST44-1109
ST44-1109 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (22.11.1997).   ST44-1109 in Bydgoszcz Glowna Depot (November 22, 1997).
     
     
ST44-1109 z lokalnym pociągiem towarowym na stacji Gardeja, nieopodal Kwidzyna (11.11.1999).   ST44-1109 with local freight in Gardeja, near Kwidzyn (November 11, 1999).
ST44-1109 odjeżdża z Gdańska Osowy z pociągiem pospiesznym 65503 Kudowa Zdrój - Hel, jadącym z Tczewa objazdem z powodu powodzi w Gdańsku. Za 'gagarinem' - ET22-1150, która prowadziła ten pociąg do Tczewa (11.07.2001).   ST44-1109 with fast passenger train 65503 from Kudowa Zdroj to Hel, leaving Gdansk Osowa. Because of the flood in Gdansk, the train takes the detour from Tczew through Czersk and Koscierzyna. ET22-1150 that pulled this train to Tczew wasn't decopuled from it there (July 11, 2001).
ST44-1109 z pociągiem pospiesznym 51104 z Helu do Łodzi Kaliskiej na objeździe w okolicach Rębiechowa (11.07.2001).   ST44-1109 with fast passenger train 51104 from Hel to Lodz Kaliska, passing Rebiechowo on its detour from Gdynia to Tczew calling at Koscierzyna (July 11, 2001).
ST44-1109 w Terespolu Pomorskim (05.06.2002).   ST44-1109 in Terespol Pomorski (June 05, 2002).
     

 

ST44-1110
ST44-1110 mija Inowrocław (30.04.1998).   ST44-1110 passing Inowroclaw (April 30, 1998).
ST44-1110 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (25.05.2000).   ST44-1110 in Bydgoszcz Glowna depot (May 25, 2000).
ST44-1110 przygotowany ze skadem towarowym do Świecia, w Terespolu Pomorskim (27.01.2001).   ST44-1110 with freight in Terespol Pomorski, prepared to set out to Swiecie (January 27, 2001).
     
ST44-1110 z pociągiem towarowym z Terespola do Świecia, na tym krótkim odcinku między stacją początkową, a końcową w kłębach monstrualnej mgły (27.01.2001).   ST44-1110 leaving Terespol Pomorski with freight to Swiecie, during an ennormous fog (January 27, 2001).
ST44-1110 przybył do Świecia, na bocznicę firmy Frantschach z pociągiem towarowym z Terespola (27.01.2001).   ST44-1110 coming to Swiecie (Frantschach factory track) with freight from Terespol Pomorski (January 27, 2001).
ST44-1110 w lokomotywowni Inowrocław, a przy okazji - to oczywiście nie jest jego oryginalny numer, tylko zamieniony z bodajże ST44-983 (18.11.2001).   ST44-1110 in Inowroclaw depot. It's next ST44 with replaced PKP-number, originally this one was as (as far as I remember) 893 (November 18, 2001).
     
     
ST44-1110 w lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   ST44-1110 in Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

ST44-1111
ST44-1111 przy garażu wachlarzowym w lokomotywowni Zajączkowo Tczewskie (11.01.1998).   ST44-1111 in Zajaczkowo Tczewskie Depot - just at the roundhouse (January 11, 1998).
ST44-1111 przetacza skład na stacji rozrzdowej w Zajączkowie Tczewskim (06.02.1999).   ST44-1111 shunting in Zajaczkowo Tczewskie, pushing the cars up the hump (February 06, 1999).
ST44-1111 pcha skład wagonów towarowych na górkę rozrządową w Zajączkowie Tczewskim (14.11.1999).   ST44-1111 pushing several freight cars towards the hump in Zajaczkowo Tczewskie (November 14, 1999).
ST44-1111 przetacza skład z lokomotywą ET41-044 najego czele. Po wielkiej wichurze w nocy z 4 na 5 grudnia występowały miejscowo okresowe zaniki napięcia. Dotknęło to też Zajączkowo Tczewskie, gdzie obrazek taki jak na zdjęciu był tego dnia normą (05.12.1999).   ST44-1111 shunting the freight train with ET41-044 on the head. A trouble-making storm that occurred in the night on December 4, caused the electricity fadings, also in Zajaczkowo Tczewskie. So shunting the whole trains with the locomotives was the rule there during that day (December 05, 1999).
ST44-1111 wyjeżdża na manewry z lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim (28.07.2000).   ST44-1111 leaving Zajaczkowo Tczewskie depot, going switching to the freight yard (July 28, 2000).
ST44-1111 z węglarkami wyjechał z Pszczółek po torze niewłaściwym i podąża do Zajączkowa Tczewskiego, przejeżdżając nad torami linii Warszawa-Gdańsk (07.04.2001).   ST44-1111 with empty cars has just left Pszczolki and now is going towards Zajaczkowo Tczewskie, using the wrong track that passing above Warszawa-Gdansk railway line (April 07, 2001).

 

ST44-1112
ST44-1112 z MT Chojnice, na krótkim postoju w Elblągu, w drodze do Braniewa (12.06.1999).   ST44-1112 from Joint Depot Chojnice, in Elblag (June 12, 1999).
ST44-1112 który oryginalnie był ST44-405, w lokomotywowni Inowrocław (18.11.2001).   ST44-1112 (originally ST44-405) in Inowrocław depot. Loco numbersinterchange has been made yet in 2001 (November 18, 2001).

 

ST44-1113
ST44-1113 z pociągiem roboczym w Gdyni Głównej Osobowej (17.04.1998).   ST44-1113 with a short set of old cars (it's a workshop for on-route track repairs) waiting in Gdynia Glowna Osobowa (April 17, 1998).
ST44-1113 w szopie w Gdyni Grabówku (04.03.2000).   ST44-1113 in the roundhouse in Gdynia Grabowek depot (March 04, 2000).
ST44-1113 w Gdyni Głównej z próżnym składem kolonijnym do Władysławowa (15.07.2000).   ST44-1113 with empty chartered train to Władysławowo, before leaving Gdynia Glowna (July 15, 2000).
     
ST44-1113 z pociągiem towarowym do Gdyni Portu, przed odjazdem z Kościerzyny (22.07.2000).   ST44-1113 before leaving Koscierzyna with the freight train to Gdynia Port (July 22, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym Kościerzyna - Gdynia Port, mija Gołubie Kaszubskie (22.07.2000).   ST44-1113 with freight from Koscierzyna to Gdynia Port, passing Golubie Kaszubskie (July 22, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym Kościerzyna - Gdynia Port, wjeżdża do Żukowa (22.07.2000).   ST44-1113 with freight from Koscierzyna entering Zukowo (July 22, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym TKPS 22481 relacji Kościerzyna - Gdynia Port, odjeżdża z Gdańska Osowy, po odbyciu szczegółowej próby hamulców (22.07.2000).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, leaving Gdansk Osowa, after having brake-check (July 22, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym z Kościerzyny do Gdyni, na szlaku między Wieżycą a Sławkami (29.07.2000).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, on its route between Wiezyca and Slawki (July 29, 2000).
     
ST44-1113 z pociągiem towarowym TKPS 22481 relacji Kościerzyna - Gdynia Port, w na moście nad Radunią w Żukowie (29.07.2000).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, on the bridge over Radunia river in Zukowo (July 29, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym TKPS 22481 relacji Kościerzyna - Gdynia Port, odjeżdża z Gdańska Osowy (29.07.2000).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, leaving Gdansk Osowa (July 29, 2000).
     
     
ST44-1113 z towarowym TKPS 22481 wjeżdża do Gdańska Osowy (29.12.2000).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 entering Gdansk Osowa (December 29, 2000).
ST44-1113 z pociągiem towarowym 22481 opuszcza Osowę (29.12.2000).   ST44-1113 with freight train 22481 leaving Gdansk Osowa (December 29, 2000).
ST44-1113 ze zbiorowym (TKPS) 22481 mija Rębiechowo (24.01.2001).   ST44-1113 with freight train no. 22481 passing Rebiechowo (January 24, 2001).
ST44-1113 z towarowym w Gdańsku Osowie, w czasie obowiązkowej próby hamulca (24.01.2001).   ST44-1113 with freight in Gdansk Osowa, during the obligatory brake-check (January 24, 2001).
ST44-1113 z towarowym opuszcza Gdańsk Osowę (24.01.2001).   ST44-1113 with freight leaving Gdansk Osowa (January 24, 2001).
ST44-1113 z towarowym 22481 mija Rębiechowo (22.05.2001).   ST44-1113 with freight train passing Rebiechowo (May 22, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym TKPS 22481 wyjeżdża z Gołubia Kaszubskiego (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train 22481 leaving Golubie Kaszubskie (June 15, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym relacji Kościerzyna - Gdynia Port, na szlaku pomiędzy Somoninem a przystankiem Kiełpino Kartuskie (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, between Somonino station and Kielpino Kartuskie passenger stop (June 15, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym w Gdańsku Osowie (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train in Gdansk Osowa (June 15, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym 22481 chwilę po opuszczeniu Gdańska Osowy (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train 22481 a moment after being departed from Gdansk Osowa (June 15, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym 22481 chwilę po opuszczeniu stacji Gdynia Wielki Kack (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train 22481 a moment after passing Gdynia Wielki Kack station (June 15, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym 22481 w Gdyni Małym Kacku (15.06.2001).   ST44-1113 with freight train 22481 passing Gdynia Maly Kack (June 15, 2001).
ST44-1113 i niepotrzebna EU07-337 z pociągiem pospiesznym 58105 'Bryza' zbliża się do Gdańska Osowy (11.07.2001).   ST44-1113 and unnecessary EU07-337, with fast passenger train 58105 'Bryza' from Olsztyn to Szczecin, closing up to Gdansk Osowa on its detour (July 11, 2001).
ST44-1113 z pociągiem hotelowym 53700 'Tetmajer' z Gdyni do Zakopanego, w czasie objazdu mija Rębiechowo (11.07.2001).   ST44-1113 with hotel-train 53700 'Tetmajer' passing Rebiechowo (July 11, 2001).
ST44-1113 z objazdowym pociągiem węglowym do Gdyni, wjeżdża do Gdańska Osowy (13.07.2001).   ST44-1113 with detoured coal train to Gdynia, entering Gdansk Osowa (July 13, 2001).
ST44-1113 z pociągiem towarowym 22481 do Gdyni, przed odjazdem z Kościerzyny (02.11.2002).   ST44-1113 with freight train 22481 to Gdynia, before depart from Koscierzyna (November 02, 2002).
     
ST44-1113 z pociągiem towarowym TKPS 22481 Kościerzyna - Gdynia Port, zatrzymany w Somoninie (02.11.2002).   ST44-1113 with freight train TKPS 22481 from Koscierzyna to Gdynia Port, stopped at Somonino (November 02, 2002).
     
ST44-1113 z pociągiem 22481 odjeżdża z Somonina (02.11.2002).   ST44-1113 with freight leaving Somonino (November 02, 2002).
ST44-1113 w lokomotywowni w Gdyni (19.02.2003).   ST44-1113 in Gdynia depot (February 19, 2003).