diesel freight locomotive ST44

 

ST44-1500 +1998 (MT Łódź)
ST44-2001
ST44-2002 +1999 (CM Lublin)
ST44-2003
ST44-2004
ST44-2005 +1998 (MT Zamość)
ST44-2006
ST44-2007
ST44-2008
ST44-2009

 

ST44-2010
ST44-2010+ST44-2018+ ST44-2046+ST44-2030 - taki oto dziwny potwór na razie z wyłączonymi silnikami, na mijance LHS w Ludwinowie (16.08.2002).   ST44-2010+ST44-2018+ ST44-2046+ST44-2030 - four hauling locomotives to one broad gauge train, spotted at Ludwinow LHS pass (August 16, 2002).
     
     

 

ST44-2011
ST44-2012
ST44-2013
ST44-2014 +1999 (CM Lublin)
ST44-2015
ST44-2016
ST44-2017
ST44-2018
ST44-2019 +1999 (CM Lublin)

 

ST44-2020
ST44-2020+SM48-073 z pociągiem towarowym na mijance LHS w Ludwinowie (11.03.2003).   ST44-2020+SM48-073 with freight train at small LHS passing in Ludwinow (March 11, 2003).
     

 

ST44-2021
ST44-2022 +1999 (CM Lublin)

 

ST44-2023
ST44-2023 - bynajmniej nie szerokotorowy - z pociągiem towarowym TLG 88170/1 z Braniewa do Zajączkowa Tczewskiego wjeżdża do Bogaczewa (23.01.2001).   ST44-2023 - not the broad gauge one - with the freight train no. 88170/1 from Braniewo to Zajaczkowo Tczewskie, entering Bogaczewo (January 23, 2001).
     
ST44-2023 z pociągiem towarowym TLG 88170/1 opuszcza Bogaczewo, mijając jedną z nielicznych trójstawnych tarcz ostrzegawczych (23.01.2001).   ST44-2023 with the freight train no. 88170/1 leaving Bogaczewo, passing one of just few 3-way operated forewarning shape-based signals in Poland (January 23, 2001).
ST44-2023 w lokomotywowni Inowrocław, w czasie tankowania paliwa (18.11.2001).   ST44-2023 in Inowroclaw depot, while getting a fuel (November 18, 2001).
     
ST44-2023 w lokomotywowni Inowrocław (10.03.2002).   ST44-2023 in Inowroclaw depot (March 10, 2002).

 

ST44-2024
ST44-2025
ST44-2026

 

ST44-2027
ST44-2027+ST44-2050 z pociągiem towarowym zbliża się do Chmielnika. Lokomotywy już w nowym malowaniu (17.08.2002).   ST44-2027+ST44-2050 with freight train closing up to Chmielnik. The locomotives have new LHS livery (August 17, 2002).
     
     
     
ST44-2027+ST44-2050 z pociągiem towarowym opuszcza Chmielnik (17.08.2002).   ST44-2027+ST44-2050 with freight train leaving Chmielnik (August 17, 2002).
ST44-2027+ST44-2050 z pociągiem towarowym na mijance w Gołuchowie (17.08.2002).   ST44-2027+ST44-2050 with freight train on small LHS-owned station at Goluchow (August 17, 2002).

 

ST44-2028 +1999 (CM Lublin)

 

ST44-2029 +2000 (CM Szczecin)
ST44-2029 obecnie normalnotorowy i jeszcze na chodzie, w szczecinieckiej lokomotywowni (27.11.1999).   ST44-2029 - presently regauged to standard dimension and still able to work, in Szczecinek Depot (November 27, 1999).

 

ST44-2030
ST44-2031
ST44-2032
ST44-2033
ST44-2034
ST44-2035
ST44-2036
ST44-2037

 

ST44-2038
ST44-2038+ST44-2058 z pociągiem towarowym mija wioskę Zarzecze koło Huty Deręgowskiej (12.08.2002).   ST44-2038+ST44-2058 with freight train passing Zarzecze near Huta Deregowska (August 12, 2002).
     
     

 

ST44-2039
ST44-2040 +1998 (MT Zamość)

 

ST44-2041 +1998 (MT Białogard)
ST44-2041 używany niegdyś na torze 1525 mm, obecnie oczekuje na złomowanie w Lokomotywowni Piła (12.12.1998).   ST44-2041 - formerly used on a broad gauge track (1524 mm), later adjusted to standard gauge, and now getting rusty in Pila (December 12, 1998).

 

ST44-2042
ST44-2043
ST44-2044
ST44-2045
ST44-2046
ST44-2047 +1990 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-2048 +1999 (CM Lublin)
ST44-2049
ST44-2050
ST44-2051 +1999 (CM Lublin)
ST44-2052
ST44-2053
ST44-2054

 

ST44-2055
ST44-2055+ST44-2017 na torze szerokim w ciągu Linii Hutniczo-Siarkowej, z pociągiem towarowym w Sędziszowie (19.02.2000).   ST44-2055+ST44-2017 on a broad gauge track in Sedziszow. The Coal and Sulphur Line is the longest 1520mm wide track in Poland (February 19, 2000).

 

ST44-2056
ST44-2057
ST44-2058
ST44-2059
ST44-2060 +1999 (CM Lublin)
ST44-2061
ST44-2062
ST44-2063 +1990 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-2064 +1990 (MD Zamość Bortatycze)
ST44-2065 +1988 (MD Zamość Bortatycze)

 

ST44-2066
ST44-2066+ST44-2032 z pociągiem towarowym na mijance w Ludwinowie (16.08.2002).   ST44-2066+ST44-2032 with freight train at Ludwinow (August 16, 2002).
     

 

ST44-2067 +1999 (CM Lublin)
ST44-2068