diesel universal locomotive SU45

 

SU45-027

 

SU45-028
SU45-028 przed odjazdem z Braniewa z pociągiem osobowym 97222 do Olsztyna Głównego (23.01.2001).   SU45-028 with passenger train 97222 to Olsztyn Glowny, before leaving Braniewo (January 23, 2001).

 

SU45-030
SU45-030 z pociągiem osobowym 88422 do Siedlc, przez Czeremchę, na długo przed odjazdem z Białegostoku (01.05.2001).   SU45-030 with passenger train 88422 to Siedlce, long before depart from Bialystok (May 01, 2001).

 

SU45-034
SU45-034 z pociągiem 51132 relacji Toruń Główny - Sierpc, przed rozpoczęciem trasy (09.05.1999).   SU45-034 with passenger train 51132 to Sierpc, before being departed from Torun Glowny (May 09, 1999).
SU45-034 z pociągiem 51132 z Torunia do Sierpca, wjeżdża do Czernikowa (09.05.1999).   SU45-034 with passenger train 51132 Torun Glowny - Sirpc, entering Czernikowo (May 09, 1999).
SU45-034 przybył do Brodnicy z pociągiem osobowym 15141 z Sierpca. W pociągu tym jechały, prócz drużyny konduktorskiej, trzy osoby (08.01.2000).   SU45-034 with passenger train 15141 from Sierpc, arrived at Brodnica. Only 3 people (besides the train staff) got off the train here (January 08, 2000).
SU45-034 w lokomotywowni w Sierpcu (14.03.2003).   SU45-034 at Sierpc depot (March 14, 2003).
SU45-034 z pociągiem osobowym 33025 do Torunia Głównego, odjeżdża z Sierpca (22.03.2003).   SU45-034 with passenger train 33025 to Torun Glowny, leaving Sierpc (March 22, 2003).

 

SU45-036
SU45-036 w lokomotywowni w Węglińcu (15.12.2002).   SU45-036 at Wegliniec depot (December 15, 2002).

 

SU45-038 +1998 (MT Poznań)
SU45-038 z wyjętym środkowym zestawem kołowym pierwszego wózka, w lokomotywowni Leszno. Skreślona lokomotywa najprawdopodobniej służy za magazyn części zamiennych (02.05.2000).   SU45-038 with removed middle axle in the first bogie, seems to be a spare-parts provider in Leszno depot (May 02, 2000).

 

SU45-040 +1998 (MT Poznań)
SU45-040 opuszcza Wolsztyn z pociągiem osobowym (17.06.1997).   SU45-040 leaving Wolsztyn with the passenger train. It proves, that not every train from Wolsztyn is steam-hauled (June 17, 1997).
SU45-040 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem relacji Leszno-Zbąszynek (11.10.1997).   SU45-040 coming to Wolsztyn with the passenger train from Leszno to Zbaszynek (October 11, 1997).
SU45-040 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem osobowym relacji Zbąszynek - Leszno (12.10.1997).   SU45-040 coming to Wolsztyn with the passenger train from Zbaszynek to Leszno (October 12, 1997).
SU45-040, a przynajmniej tak oznaczona, gdyż tu - w lokomotywowni Leszno - dokonano podmiany pudła 040 z powypadkową SU45 będącą wciąż czynną lokomotywą (12.05.2001).   SU45-040, that originally has other number, but after the accident of one SU45, the body was replaced for original 040 in Leszno depot (May 12, 2001).

 

SU45-041 +2000 (CM Lublin)
SU45-042 +1998 (MT Poznań)
SU45-043 +1998 (MT Wrocław Zachód)
SU45-044
SU45-045

 

SU45-048
SU45-048 wjeżdża do Szprotawy z pociąiem osobowym 77020 z Żar do Leszna (02.05.2000).   SU45-048 with the ordinary passenger train no. 77020 from Zary to Leszno, entering Szprotawa (May 02, 2000).
SU45-048 manewruje w Ostrowie Wielkopolskim (11.05.2001).   SU45-048 switching in Ostrow Wielkopolski (May 11, 2001).