SU45-182 |
|
SU45-182
podstawia skład pociągu w Helu (21.08.1997). |
|
SU45-182
bringing the passenger train to the platform in Hel
(August 21, 1997). |
|
SU45-182
w Gdyni Głównej Osobowej, z pociągiem osobowym 90124
do Kościerzyny (27.03.1998). |
|
SU45-182
with a passenger train no. 90124 to Koscierzyna, waiting
in Gdynia Glowna Osobowa (March 27, 1998). |
|
SU45-182
w Gdyni Głównej oczekuje na pociąg z głębi kraju, by
go dalej poprowadzić na Hel (01.08.1998). |
|
SU45-182
in Gdynia Glowna, waiting for a train to take it to Hel,
where is unelectrified route (August 01, 1998). |
|
SU45-182
z pociągiem 90126 z Gdyni do Bydgoszczy mija Gdańsk
Osowę. Na drugim końcu - lokomotywa SM42, bowiem w
przeciąu kilku dni z okazji robót za Żukowem,
wszystkie pociągi kursowały jako wahadła
Gdynia-Żukowo (26.03.1999). |
|
SU45-182
with the passenger train 90126 from Gdynia to
Bydgoszcz, and secondary locomotive - SM42 on the end,
which will take the train back to Gdynia from Zukowo,
where the track is repaired (March 26, 1999). |
|
SU45-182
jako tylna lokomotywa pociągu z Bydgoszczy do Gdyni (w
rzeczywistości z Żukowa Wschodniego) (26.03.1999). |
|
SU45-182
as the rear locomotive of 9023 passenger train from
Bydgoszcz to Gdynia, hauled by SM42-1046 (March 26,
1999). |
|
SU45-182
odjeżdża z Żukowa Wschodniego z pociągiem osobowym
9023 z Bydgoszczy Głównej do Gdyni (04.04.1999). |
|
SU45-182
with the passenger train 9023 from Bydgoszcz Glowna to
Gdynia Glowna Osobowa, leaving Zukowo Wschodnie station
(April 04, 1999). |
|
SU45-182
z pociągiem 9026 relacji Gdynia-Bydgoszcz, wspina się
na wzniesienie (16 promill nachylenia) przed
osiągnięciem stacji Gdańsk Osowa (19.05.1999). |
|
SU45-182
going up the hill (16o/oo)
before reaching Gdansk Osowa station, with the passenger
train 9026 from Gdynia Glowna Osobowa to Bydgoszcz Glowna
(May 19, 1999). |
|
SU45-182
z pociągiem 9023 z Bydgoszczy do Gdyni, mija wjazdowy
semafor stacji Gdańsk Osowa. W tym czasie 182 była
jedyną lokomotywą tej serii stacjonującą w
lokomotywowni na Grabówku i to świeżo po naprawie
rewizyjnej w ZNTK Poznań (07.10.1999). |
|
SU45-182
with passenger train 9023 from Bydgoszcz Glowna to Gdynia
Glowna Osobowa, passing entrance semaphore in Gdansk
Osowa. During that time, number 182 was the only of
45-class, that was assigned to Gdynia Depot, and short
after the repair in ZNTK Poznan, that loco looked really
good (October 07, 1999). |
|
SU45-182
oczekuje w Bąku z pociągiem 9023 Bydgoszcz-Gdynia, na
spóźniony osobowy z Kościerzyny do Laskowic
(27.11.1999). |
|
SU45-182
with passenger train 9023 from Bydgoszcz to Gdynia,
waiting in Bak for passenger train from Koscierzyna to
Laskowice Pomorskie, that is late (November 27, 1999). |
|
SU45-182
przestawia skład pociągu osobowego z Bydgoszczy do
Gdyni w Bąku z toru przy peronie na tor grupy towarowej,
ażeby zwolnić tor stacyjny dla pociągu osobowego z
Kościerzyny do Laskowic. Z powodu zamknięcia części
dwóch z trzech torów grupy osobowej jedynie jeden z
nich stał się przelotowym - właśnie ten w centrum
zdjęcia (27.11.1999). |
|
SU45-182
switching the train 9023 Bydgoszcz-Gdynia to the freight
track (without a platform). This situation was caused by
closing-down two (out of three) passenger tracks near the
semaphores. Thus, only one passenger track was able to
provide the through-traffic, while two next was
dead-ended. Arriving that time passenger train from
Koscierzyna to Laskowice had to use this passing track,
so 9023 was switched to freight track, and Laskowice-Bak
was left on dead-ended platform track (November 27,
1999). |
|
SU45-182
zapala silnik w chojnickiej lokomotywowni (10.06.2000). |
|
SU45-182
starting the engine in Chojnice depot (June 10, 2000). |
|
SU45-182
z pociągiem osobowym 7727 z Tczewa do Chojnic, na
postoju na przystanku Piesienice (18.06.2000). |
|
SU45-182
with the ordinary passenger train no. 7727 from Tczew to
Chojnice, at short stop in Piesienice (June 18, 2000). |
|
SU45-182
z pociągiem 7731 z Tczewa do Chojnic, odjeżdża z
Czerska, a obok ciekawy skład z rozmontowanym na
części 200-megawatowym generatorem (stojan na
32-osiowej platformie produkcji Norca) transportowanym z
Wrocławia do portu w Gdyni. Teraz będą angielskie
cytaty z napisów na ładunku: "Saudi Electricity in
the Western, Shoaiba Power Plant, Stage 1, Phase 2, Port
of destination: Jeddah, the Kingdom of Saudi Arabia"
i wszystko jasne! (29.03.2002). |
|
SU45-182
with passenger train 7731 from Tczew to Chojnice,
departing from Czersk station. There's an interesting
train near by with impressing 32-axle car (designed and
supplied by Norca, New York, USA) owned by Zaklady
Remontowe Energetyki Wroclaw, with the biggest part (the
stator) of 200 MW generator. Such oversized loads like
that usually are transported from Wroclaw via Poznan,
Gniezno, Naklo, Chojnice, Czersk, Bak, Koscierzyna to
Gdynia harbour. And there's what was written on the load:
"Saudi Electricity in the Western, Shoaiba Power
Plant Stage 1 Phase 2, Port of destination: Jeddah, The
Kingdom of Saudi Arabia" (March 29, 2002). |
|
SU45-182
z pociągiem osobowym 7732 Chojnice - Tczew, odjeżdża z
przystanku Łąg (31.08.2002). |
|
SU45-182
with passenger train 7732 Chojnice - Tczew, leaving Lag
passenger stop (August 31, 2002). |
|
SU45-182
z pociągiem osobowym 7732 Chojnice - Tczew, między
Szpęgawskiem, a Swarożynem (31.08.2002). |
|
SU45-182
with passenger train 7732 Chojnice - Tczew, between
Szpegawsk and Swarozyn (August 31, 2002). |
|
SU45-182
z pociągiem osobowym 7723 Tczew - Chojnice, w Czersku o
poranku (02.11.2002). |
|
SU45-182
with passenger train 7723 Tczew - Chojnice, stopping in
Czersk on early morning (November 11, 2002). |