SU45-207 |
|
SU45-207
z MT Chojnice (ZOEN Zaj. Tczewskie, filia Malbork), z
pociąiem osobowym 97427/97428 do Olsztyna Głównego
przez Braniewo, przed odjazdem z Elbląga (03.01.1999). |
|
SU45-207
from Joint Depot Chojnice, Subdivision Zajaczkowo
Tczewskie and Sub-subdivision Malbork, with passenger
train 97427/97428 to Olsztyn Glowny, calling at Braniewo,
waiting in Elblag before departure (January 03, 1999). |
|
SU45-207
w Elblągu, z pociągiem osobowym 91127 do Braniewa
(29.05.1999). |
|
SU45-207
in Elblag, with a passenger train 91127 to Braniewo (May
29, 1999). |
|
SU45-207
z pociągiem osobowym 91125 do Braniewa, odjeżdża z
Bogaczewa (01.08.1999). |
|
SU45-207
leaving Bogaczewo with passenger train 91125 from Elblag
to Braniewo (August 01, 1999). |
|
SU45-207
odjeżdża z Braniewa z międzynarodowym pociągiem
pospiesznym 8/55001 do Kaliningradu. Od pewnego czasu, w
wyniku licznych dewastacji składu - a to przez licznych
przemytników, a to przez specjalne służby celne, PKP
zdecydowały o rozdzieleniu Relacji Gdynia-Kaliningrad na
dwa pociągi - jeden z Gdyni do Braniewa, a drugi stąd
do Kaliningradu (19.11.2000). |
|
SU45-207
leaving Braniewo with international fast passenger train
8/55001 to Kaliningrad. Since few unpleasant
accidents,provoked by numerous smugglers and custom
officers together, PKP decided to divide
Gdynia-Kaliningrad train onto two separate trains. The
one goes from Gdynia to Braniewo, and the second
continues the route from here to Kaliningrad. It makes
smugglers' efforts difficult (November 19, 2000). |
|
SU45-207
odjeżdża z Braniewa z pociągiem 8/55001 do
Kaliningradu (23.01.2001). |
|
SU45-207
leaving Braniewo with passenger train 8/55001 to
Kaliningrad (January 23, 2001). |