diesel universal locomotive SU46

 

SU46-001 +1990 (MD Poznań Główny)
SU46-002 +1990 (MD Poznań Główny)
SU46-003 +1991 (MD Słupsk)

 

SU46-004
SU46-004 w Ełku, zbliża się do składu pociągu pospiesznego 'Biebrza' by dalej poprowadzić go do Korsz (06.05.2001).   SU46-004 closing up to fast passenger train in Elk, to haul it further to Korsze (May 06, 2001).
SU46-004 po przyprowadzeniu pociągu do Korsz, przejeżdża na drugą stronę stacji (06.05.2001).   SU46-004 after coming to Korsze with fast train, switching to the other side of the station (May 06, 2001).

 

SU46-005 +1999 (MZ Olsztyn)

 

SU46-006
SU46-006 odjeżdża z Węglińca (15.12.2002).   SU46-006 leaving Wegliniec (December 15, 2002).

 

SU46-007
SU46-007 na bocznym torze w ełckiej lokomotywowni (08.07.1997).   SU46-007 at the spare track in Elk Shed (July 08, 1997).
SU46-007 przejeżdża luzem przez Olsztyn Główny (24.06.1998).   SU46-007 passing Olsztyn Glowny (June 24, 1998).
SU46-007 zdefektowany, w lok. Jelenia Góra (15.12.2002).   SU46-007 broken down, at Jelenia Gora depot (December 15, 2002).

 

SU46-008
SU46-008 z MT Wrocław Zachód (ZOEN Kamieniec Ząbkowicki) z pociągiem osobowym 3621 z Krakowa Głównego do Jeleniej Góry, wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   SU46-008 from Wroclaw Zachod Joint Depot (division Kamieniec Zabkowicki) with passenger train 3621 from Krakow Glowny to Jelenia Gora, entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
SU46-008 z osobowym 4434 do Kamieńca Ząbkowickiego, opuszcza Jaworzynę Śląską (15.05.1999).   SU46-008 with passenger train 4434 to Kamieniec Zabkowicki, leaving Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
SU46-008 z pociągiem pospiesznym 36101 "Śnieżka" z Krakowa Głównego do Jeleniej Góry, z wagonami do Stronia Śląskiego, mija przystanek Przełęk (10.03.2003).   SU46-008 with fast train 36101 'Sniezka' from Krakow Glowny to Jelenia Gora and Stronie Slaskie, passing Przelek passenger stop (March 10, 2003).

 

SU46-009
SU46-009 na stacji Władysławowo, z pociągiem osobowym 9326 z Helu do Gdyni (25.12.1998).   SU46-009 in Wladyslawowo, with the passenger train no. 9326 from Hel to Gdynia (December 25, 1998).
SU46-009 po przybyciu do Pucka z pociągiem osobowym 9326 z Helu do Gdyni Głównej Osobowej. To już drugi tydzień obsługi linii helskiej przez 'suki' (25.12.1998).   SU46-009 soon after coming to Puck, with the passenger train 9326 from Hel to Gdynia Glowna Osobowa. It was the second week since SU46-class started working also under assignment of Gdynia Joint Depot. All locomotives of that class, that came to Gdynia (from Olsztyn and Zagan) were to service Gdynia-Hel line, as their terrible curves were too dangerous even for SU45 class (December 25, 1998).
     
SU46-009 z pociągiem 9324 z Helu przybył do Gdyni (08.04.1999).   SU46-009 with passenger train 9324 from Hel, came to Gdynia (April 08, 1999).
SU46-009 w lokomotywowni w Gdyni Grabówku, krótko po naprawie rewizyjnej (16.01.2000).   SU46-009 in its mother depot in Gdynia Grabowek, soon after the repair in overhauling workshop (January 16, 2000).
SU46-009 w Somoninie z porannym pociągiem osobowym 9022 z Gdyni do Bydgoszczy (25.03.2000).   SU46-009 in Somonino with the early morning passenger train from Gdynia to Bydgoszcz (no. 9022) (March 25, 2000).
SU46-009 z pociągiem osobowym 9022 z Gdyni do Bydgoszczy, na postoju w Wierzchucinie, gdzie komunikują się cztery pociągi na dwóch liniach - Gdynia-Kościerzyna-Bydgoszcz oraz Laskowice Pomorskie-Chojnice (25.03.2000).   SU46-009 with passenger train 9022 from Gdynia-Bydgoszcz, waiting in Wierzchucin for the rest of coming trains. Four trains (from Gdynia, Bydgoszcz, Laskowice Pomorskie and Pila) meet here schedully at that morning time (March 25, 2000).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90149 do Gdyni, przed odjazdem z Kościerzyny. Obok - już 'uspane' na noc SA101-001 (z lewej) oraz SU46-039 (z prawej) (16.04.2001).   SU46-009 with passenger train 90149 to Gdynia, before depart from Koscierzyna. SA101-001 (left) and SU46-039 (right) have been turned off for night (April 16, 2001).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90144 z Gdyni do Kościerzyny, zbliża się do Rębiechowa (15.05.2001).   SU46-009 with passenger train 90144 from Gdynia to Koscierzyna coming to Rebiechowo (May 15, 2001).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90144 przed wjazdem do Gdańska Osowy (25.05.2001).   SU46-009 with passenger train 90144 just about to enter Gdansk Osowa station (May 25, 2001).
SU46-009 wyjeżdża z Gdańska Osowy z pociągiem osobowym 90144 z Gdyni do Kościerzyny. Z powodu spalenia przekaźnikowni w Gdyni Głównej Osobowej, pociąg ten czasowo kursuje w relacji Gdynia Wielki Kack - Kościerzyna (13.06.2001).   SU46-009 with passenger train 90144, leaving Gdansk Osowa. because of the fire in Gdynia Glowna switchtower, this train started the route in Gdynia Wielki Kack (June 13, 2001).
SU46-009 zbliża się do Gdańska osowy w nieśmiertelnym planie z pociągiem 90145 relacji Kościerzyna-Gdynia (10.07.2001).   SU46-009 with passenger train 90145 Koscierzyna - Gdynia, closing up to Gdansk Osowa (July 10, 2001).
SU46-009 i EU07-213 z pociągiem pospiesznym 25501 Lublin-Hel, mija Rębiechowo (11.07.2001).   SU46-009 and EU07-213 with fast passenger train 25501 from Lublin to Hel, passing Rebiechowo (July 11, 2001).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny, zbliża się do stacji w Gdańsku Osowie. Lokomotywa jest osygnalizowana tak, jakby jechała po torze niewłaściwym, gdyż taka sytuacja występuje obecnie między Gdynią, a Kackiem - najwyraźniej mechanik zapomniał przełączyć świateł (11.11.2001).   SU46-009 with passenger train 90134 Gdynia - Koscierzyna, closing up to Gdansk Osowa station. On the way from Gdynia to Wielki Kack, the train used the 'wrong track' and then a driver forgot switching the left headlamp from red to white, so that's why the headlamps image is so unusual (November 11, 2001).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny, wjeżdża do Somonina (11.11.2001).   SU46-009 with passenger train 90134 Gdynia - Koscierzyna, entering Somonino station (November 11, 2001).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny, odjeżdża z przystanku Sławki (11.11.2001).   SU46-009 with passenger train 90134 Gdynia - Koscierzyna, leaving Slawki stop (November 11, 2001).
SU46-009 manewruje w Kościerzynie, a dalej 'odpoczywa' 049 (11.11.2001).   SU46-009 switching at Koscierzyna, and SU46-049 rests from the morning (November 11, 2001).
SU46-009 z osobowym 90141 Kościerzyna - Gdynia Główna, wjeżdża do Gdańska Osowy (01.04.2002).   SU46-009 with passenger train 90141 from Koscierzyna to Gdynia, entering Gdansk Osowa (April 01, 2002).
SU46-009 z opóźnionym pociągiem osobowym 90143 z Kościerzyny do Gdyni, odjeżdża z Somonina. Obok - przyczyna opóźnienia - pociąg specjalny 90522/3 do Kościerzyny (13.04.2002).   SU46-009 with delayed passenger train 90143 from Koscierzyna to Gdynia, leaving Somonino. And SN61-183 with one car, as the special train 90522/3 to Koscierzyna was the cause of the delay (April 13, 2002).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni do Kościerzyny zbliża się do Gdańska Osowy (06.06.2002).   SU46-009 with passenger train 90134 from Gdynia to Koscierzyna, two minutes before reaching Gdansk Osowa station (June 06, 2002).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90042 z Kościerzyny do Wierzchucina, zbliża się do przystanku Łąg Południowy, przejeżdżając nad linią Tczew - Chojnice (31.08.2002).   SU46-009 with passenger train 90042 Koscierzyna - Wierzchucin, approaching Lag Poludniowy passenger stop, now is passing over Tczew - Chojnice railroad (August 31, 2002).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 z Gdyni Głównej do Kościerzyny, wjeżdża do Somonina (02.11.2002).   SU46-009 with passenger train 90134 from Gdynia Glowna to Koscierzyna, entering Somonino (November 02, 2002).
SU46-009 z pociągiem osobowym 90134 do Kościerzyny, odjeżdża z Somonina (02.11.2002).   SU46-009 with passenger train 90134 to Koscierzyna, leaving Somonino (November 02, 2002).

 

SU46-010
SU46-010 w lokomotywowni w Olsztynie (24.01.2002).   SU46-010 at Olsztyn depot (January 24, 2002).