steam freight tank-locomotive TKi3

 

TKi3-26
TKi3-26 w Skansenie - Parowozowni Jaworzyna Śląska (14.09.1997).   TKi3-26 in Museum - Depot Jaworzyna Slaska (September 14, 1997).

 

TKi3-87
TKi3-87 stacjonujący w MD Wolsztyn jest najstarszym czynnym parowozem na ziemiach poslskich, chociaż nie należy do PKP, ale Poznańskiego Klubu Modelarzy Kolejowych (17.06.1997).   TKi3-87 in Wolsztyn Shed. It's the oldest working steam loco in Poland (belongs to Poznan Railfans Club) (June 17, 1997).
TKi3-87 w wolsztyńskiej szopie (18.06.1997).   TKi3-87 in Wolsztyn Shed (June 18, 1997).
TKi3-87 po odmalowaniu w Wolsztynie (11.10.1997).   TKi3-87 after repainting in Wolsztyn (October 11, 1997).
TKi3-87 nie brał udziału w paradzie parowozów tego dnia, gdyż kocioł nie posiadał ważnej rewizji (02.05.1998).   TKi3-87 didn't take the part in the parade in Wolsztyn, because its boiler didn't pass the inspection (May 02, 1998).
TKi3-87 dochodzi do sprawności w garażu w Wolsztynie (30.12.1998).   TKi3-87 at the end of warming-up in Wolsztyn depot (December 30, 1998).
TKi3-87 w parowozowni Wolsztyn (30.12.1998).   TKi3-87 in Wolsztyn Depot (December 30, 1998).
     
     
TKi3-87 obsługiwany przed doczepieniem do historycznego składu pruskich wagonów. Lokomotywa w wolsztyńskiej parowozowni jest nabłyszaczana olejem natryskiwanym pod ciśnieniem (30.12.1998).   TKi3-87 is serviced before being employed in the special train. The loco is polished by spreading the smoke of oil around (December 30, 1998).
TKi3-87 obok stanowiska do nawęglania w Wolsztynie (30.12.1998).   TKi3-87 near the coaling point in Wolsztyn Depot (December 30, 1998).
TKi3-87 wjeżdża na wolsztyńską obrotnicę (30.12.1998).   TKi3-87 entering the turntable in Wolsztyn Depot (December 30, 1998).
TKi3-87 przy pierwszym stanowisku garażu wachlarzowego w Wolsztynie (30.12.1998).   TKi3-87 at the first gate in Wolsztyn's roundhouse (December 30, 1998).
TKi3-87 z trzema starymi wagonami jako pociąg specjalny dla miłośników na trasie Wolsztyn- Lubięcin- Wolsztyn (30.12.1998).   TKi3-87 with three old cars as the special train Wolsztyn-Lubiecin-Wolsztyn, waiting in Wolsztyn (December 30, 1998).
     
     
TKi3-87 z pociągiem specjalnym opuszcza Wolsztyn (30.12.1998).   TKi3-87 leaving Wolsztyn with chartered train (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem specjalnym na linii Wolsztyn- Nowa Sól. Obok linia Wolsztyn - Leszno, a nad tym wszystkim - linia Wolsztyn- Poznań (30.12.1998).   TKi3-87 with the special train passing under the Wolsztyn-Poznan line (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem specjalnym w Kębłowie (30.12.1998).   TKi3-87 with the train at Keblowo (December 30, 1998).
     
TKi3-87 z pociągiem specjalnym po opuszczeniu stacji Kębłowo (30.12.1998).   TKi3-87 with the train for railfans, after leaving Keblowo station (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem specjalnym w Świętnie (30.12.1998).   TKi3-87 with the train in Swietno (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem opuszcza Świętno (30.12.1998).   TKi3-87 with the train leaving Swietno (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem specjalnym na szlaku pomiędzy Świętnem a Krzyżem Rudno (30.12.1998).   TKi3-87 with the special train near Krzyz Rudno passenger stop (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem specjalnym nieopodal przystanku Krzyż Rudno (30.12.1998).   TKi3-87 with the train leaving Swietno (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem Wolsztyn- Lubięcin -Wolsztyn, w Kolsku (30.12.1998).   TKi3-87 in Kolsko, the station closed down years ago (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem Wolsztyn- Lubięcin -Wolsztyn, w Konotopie (30.12.1998).   TKi3-87 with special Wolsztyn- Lubiecin train, in Konotop (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem Wolsztyn- Lubięcin -Wolsztyn, na szlaku pomiędzy Konotopem a Lubięcinem (30.12.1998).   TKi3-87 with special train on the route between Konotop and Lubiecin (December 30, 1998).
TKi3-87 z pociągiem Wolsztyn- Lubięcin -Wolsztyn, wjeżdża do Lubięcina, gdzie nastąpi zmiana czoła (30.12.1998).   TKi3-87 entering Lubiecin, where the direction will be changed to opposite and the train will return to Wolsztyn (December 30, 1998).
TKi3-87 w Lubięcinie. Problem wyglądał następująco: dwa tory na stacji, na jednym dwa wagony towarowe, na drugim - pociąg osobowy, który ma zmienić czoło. Zrobić to się da, pod warunkiem jednak, iż wagony towarowe dadzą się przetoczyć. Niestety ponieważ się nie dały, operacja ta została przeprowadzona siłą mięśni ludzkich - trzy wagony osobowe zostały przepchnięte za zwrotnicę, po czym parowóz, stojący na drugim torze - podłączył się do składu z drugiej strony (30.12.1998).   TKi3-87 in Lubiecin, while unsuccessfully tried to move some cars with wood (December 30, 1998).
TKi3-87 w garażu parowozowni Wolsztyn (01.05.2000).   TKi3-87 in Wolsztyn's roundhouse (May 01, 2000).
TKi3-87 przygotowuje się do parady parowozów w Wolsztynie (01.05.2000).   TKi3-87 preparing for the parade in Wolsztyn (May 01, 2000).
TKi3-87 w czasie parady parowozów w Wolsztynie (01.05.2000).   TKi3-87 during the steam show in Wolsztyn (May 01, 2000).
     
TKi3-87 pozostawiony do wygaszenia w parowozowni Wolsztyn (01.05.2000).   TKi3-87 left for getting cold in Wolsztyn's roundhouse (May 01, 2000).
     

 

TKi3-119
TKi3-119 w Muzeum Kolejnictwa - Warszawie Głównej (15.07.1997).   TKi3-119 in Railway Museum - Warszawa Glowna (July 15, 1997).