Typ |
Rok rozp. Prod. |
Dł. ze zderzakami [m] |
Masa [t] |
V max [km/h] |
Klasa |
Ilość przedziałów |
Ilość miejsc |
Typ wózka |
Hamulec |
Ogrzewanie |
WC |
Ilość(w roku 2000) |
Producent |
|
101A |
1959 |
24,21 |
36 |
120 |
2 |
2 |
76 |
b.d. |
klockowe |
par. |
otwarty |
b.d. |
HCP |
|
102A |
1965 |
24,21 |
36 |
120 |
2 |
2 |
76 |
b.d. |
klockowe |
par./elektr. |
otwarty |
b.d. |
HCP |
|
104Ac,f |
1965 |
24,5 |
39,6 |
140/160 |
2 |
10 |
80 |
4Anc |
klockowe |
par./elektr. |
otwarty |
15 |
HCP |
|
110Aa,c |
1970 |
24,5 |
43 |
140/160 |
1/2 |
9 |
54/72 |
4Anc |
klockowe |
elektr./par. |
otwarty |
276 |
HCP |
Kuszetka |
110Ab |
1973 |
24,5 |
44 |
140/160 |
1/2 |
9 |
54/72 |
7Anh |
klockowe |
wodne |
otwarty |
28 |
HCP |
Kuszetka |
111A |
1969 |
24,5 |
39,5 |
140/160 |
2 |
10 |
80 |
4Anc |
klockowe |
par./elektr./naw. |
otwarty |
1906 |
HCP |
|
111A LUX |
1996 |
24,5 |
39,5 |
160 |
2 |
10 |
80 |
25 AN |
2 tarcze/oś |
naw. |
zamknięty(EVAC) |
5 |
HCP/mod.ZNTK:Ostrów,Opole,N.Sącz |
|
112A |
1967 |
24,5 |
40 |
140/160 |
1 |
9 |
54 |
4Anc |
klockowe |
par./elektr./naw. |
otwarty |
799 |
HCP |
|
112A LUX |
1996 |
24,5 |
40 |
160 |
1 |
9 |
54 |
4Anc |
2 tarcze/oś |
naw. |
zamknięty(EVAC) |
12 |
HCP/mod.ZNTK:Ostrów,N.Sącz |
|
113A |
1972 |
24,5 |
40 |
140/160 |
2 |
4 |
32 |
4Anc |
klockowe |
par./elektr. |
otwarty |
171 |
HCP |
Barowy |
113A LUX |
1996 |
24,5 |
40 |
160 |
2 |
4 |
32 |
25AN |
2 tarcze/oś |
par./elektr. |
b.d. |
1 |
HCP |
Barowy |
120A |
1972 |
24,5 |
37,7 |
140 |
2 |
10 |
80 |
4Anc |
klockowe |
par./elektr.. |
otwarty |
551 |
Pafawag |
|
134Aa |
1988 |
26,4 |
40,5 |
160 |
2 |
10 |
60 |
4Anc |
klockowe |
naw. |
otwarty |
2 |
HCP |
Kuszetka |
134Ab |
1992 |
26,4 |
40,5 |
160 |
2 |
10 |
60 |
MD 523 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
12 |
HCP |
Kuszetka |
136A |
1992 |
26,4 |
38 |
160 |
2 |
11 |
66 |
MD 523 |
2 tarcze.oś |
naw. |
otwarty |
44 |
HCP |
|
139A |
1992 |
26,4 |
38 |
160 |
1 |
9 |
54 |
MD 523 |
2 tarcze.oś |
naw. |
otwarty |
17 |
HCP |
|
140A |
1990 |
24,5 |
38 |
160 |
1 |
9 |
54 |
4Anc |
klockowe |
naw. |
otwarty |
58 |
HCP |
|
141A |
1990 |
24,5 |
38 |
160 |
2 |
10 |
80 |
4Anc |
klockowe |
naw. |
otwarty |
194 |
HCP |
|
144 A |
1994 |
26,4 |
45,3 |
160 |
2 |
11 |
66 |
MD 523 |
2 tarcze/oś |
SAB WABCO klimatyzacja |
otwarty |
23 |
HCP |
|
144 Aa |
1995 |
26,4 |
45,3 |
160 |
2 |
11 |
66 |
MD 523 |
2 tarcze/oś |
SAB WABCO klimatyzacja |
otwarty |
2 |
HCP |
|
145 Ab |
1996 |
26,4 |
46 |
160 |
1 |
9 |
48 |
MD 523 |
2 tarcze/oś |
klimatyzacja |
otwarty |
10 |
FPS(dawniej HCP) |
Z 3 przedziałami menedżerskimi |
145A |
1994 |
26,4 |
45,3 |
160 |
1 |
9 |
54 |
MD 523 |
2 tarcze/oś |
SAB WABCO klimatyzacja |
otwarty |
8 |
HCP |
|
145Ac |
2001 |
26,4 |
52 |
200 |
1 |
9+1 |
36+1 |
25Ana |
2 tarcze/oś |
SAB WABCO klimatyzacja, jednokanałowa |
zamknięty |
2 |
HCP |
Wagon Business Class-tylko przedziały menadżerskie+przedział dla obsługi(w miejscu jednego WC). |
152A |
1997 |
26,4 |
49 |
200 |
1 |
1 |
54 |
MD 524 |
3 tarcze/oś+szynowy |
SAB WABCO klimatyzacja |
zamknięty(EVAC) |
15 |
FPS(dawniej HCP) |
|
154A |
1997 |
26,4 |
??? |
200 |
2 |
1 |
80 |
SPG-300R/3c |
|
SAB WABCO klimatyzacja |
zamknięty(EVAC) |
7 |
FPS |
|
154Aa |
1997 |
26,4 |
??? |
200 |
2 |
1 |
80 |
25An |
|
SAB WABCO klimatyzacja |
zamknięty(EVAC) |
>9(?) |
FPS |
|
305Ab |
2000 |
26,4 |
b.d. |
200 |
1/2 |
10 |
34 |
25AN |
3 tarcze/oś+szynowy |
klimatyzacja |
zamknięty(EVAC) |
1 |
FPS(dawniej HCP) |
Sypialny/Kuszetka |
43A |
1959 |
24,21 |
b.d. |
120 |
2 |
2 |
76 |
b.d. |
klockowe |
par./elektr. |
otwarty |
3(?) |
HCP |
|
Bautzen |
1989 |
26,4 |
44 |
160 |
|
|
|
GP 200 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
16 |
VEB Waggonbau Bautzen |
Restauracyjny |
Bdhpumn |
1988 |
26,8 |
42,2 |
120 |
2 |
2 |
132 |
GP 200 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
148 |
VEB Göerlitz |
Piętrowy |
Bipa/Bhp |
1959 |
73,4 |
136,3 |
120 |
2 |
8 |
436 |
b.d. |
klockowe |
par./elektr. |
otwarty |
834 |
VEB Göerlitz |
Piętrowy |
WL-B86 |
1986 |
24,5 |
46 |
160 |
2 |
10 |
30 |
Görlitz |
klockowe |
wodne/elektr.. |
otwarty |
49 |
VEB Waggonbau Bautzen |
Sypialny |
WL-G75 |
1977 |
24,5 |
46 |
160 |
2 |
10 |
30 |
Görlitz |
klockowe |
wodne/elektr.. |
otwarty |
25 |
VEB Göerlitz |
Sypialny |
WL-G77 |
1979 |
24,5 |
46 |
160 |
2 |
10 |
30 |
Görlitz |
klockowe |
wodne/elektr.. |
otwarty |
43 |
VEB Göerlitz |
Sypialny |
WL-G79 |
1981 |
24,5 |
46 |
160 |
2 |
10 |
30 |
Görlitz |
klockowe |
wodne/elektr.. |
otwarty |
73 |
VEB Göerlitz |
Sypialny |
WL-G81 |
1986 |
24,5 |
46 |
160 |
2 |
10 |
30 |
Görlitz |
klockowe |
wodne/elektr.. |
otwarty |
95 |
VEB Göerlitz |
Sypialny |
XB Goerlitz |
1990 |
26,4 |
38 |
160 |
2 |
11 |
88 |
GP 200 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
69 |
VEB Goerlitz |
|
YB Bautzen |
1978 |
24,5 |
36,5 |
160 |
2 |
10 |
80 |
4Anc |
klockowe |
naw. |
otwarty |
99 |
VEB Bautzen |
|
Z-1 |
1996 |
26,4 |
48 |
200 |
2 |
11 |
66 |
MD 524 |
3 tarcze/oś+szynowy |
klimatyzacja |
zamknięty |
35 |
ABB Henschel(obecnie AdTranz)/pudla-HCP(obecnie FPS) |
|
Z-1 |
1996 |
26,4 |
48 |
200 |
1 |
9 |
54 |
MD 524 |
3 tarcze/oś+szynowy |
klimatyzacja |
zamknięty |
15 |
ABB Henschel(obecnie AdTranz)/pudla-HCP(obecnie FPS) |
|
Z2 Bautzen |
1991 |
26,4 |
38 |
160 |
2 |
11 |
66 |
GP 200 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
34 |
VEB Waggonbau Bautzen |
|
Z2 Bautzen |
1991 |
26,4 |
38 |
160 |
1 |
9 |
54 |
GP 200 |
2 tarcze/oś |
naw. |
otwarty |
29 |
VEB Waggonbau Bautzen |
2 egz.w wersji z 2 przedzialami menedżerskimi |