ET41
Home => Galeria PKP => lokomotywy elektryczne => ET41 => 101 - 200
ET41-128
ET41-128 ET41-128 wyjeżdża z Nowego Sącza z pociągiem towarowym (26.07.2002).
ET41-131
ET41-131 ET41-131 [CM Skarżysko Kamienna] w lokomotywowni w Lublinie (10.02.2003).
ET41-138
ET41-138 ET41-138 w lokomotywowni Wrocław Brochów (21.08.2002).
ET41-141
ET41-141 ET41-141 koło stacji w Wałbrzychu (23.08.2002).
ET41-144
ET41-144 ET41-144 koło stacji w Wałbrzychu (23.08.2002).
ET41-145
ET41-145 ET41-145 z pociągiem towarowym wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (23.08.2002).
ET41-149
ET41-149 ET41-149 z pociągiem towarowym w Wałbrzychu (22.08.2002).
ET41-150
ET41-150 ET41-150 uchwycona z okna piętrusa koło stacji w Wałbrzychu (23.08.2002).
ET41-153
ET41-153 ET41-153 w lokomotywowni Wrocław Brochów (21.08.2002).
ET41-163
ET41-163 ET41-163 [CM Skarżysko Kamienna] ze składem z węglem mija stację w Lublinie (10.02.2003).
ET41-173
ET41-173 ET41-173 [CM Skarżysko Kamienna] w lokomotywowni w Lublinie (10.02.2003).
ET41-173
ET41-176
ET41-176 ET41-176 przy stacji w Zakopanem. Wg rozkładu na odcinku Żywiec - Zakopane poc. 83207 Szczecin - Zakopane prowadzą właśnie lokomotywy serii ET41. Tego dnia z powodu osunięcia się ziemi, żadne lokomotywy nie mogły zjeżdżać do lokomotywowni i cały dzień stały na stacji (24.07.2001).
ET41-176 ET41-176 na torze postojowym w Zakopanem (25.07.2001).
ET41-176 ET41-176 na torze postojowym w Zakopanem z lokomotywą EU07-508. Te lokomotywy, które były w Zakopanem 24 lipca zostały tam uwięzione z powodu podmycia torów przed Suchą Beskidzką podczas powodzi (25.07.2001).
ET41-189
ET41-189 ET41-189 ukryta za drzewami w lokomotywowni Kraków Prokocim (28.07.2001).
ET41-191
ET41-191 ET41-191 w szopie w Zakopanem (22.07.2002).
ET41-200
ET41-200 ET41-200 w koło szopy w Wałbrzychu (22.08.2002).
ET41-200 ET41-200 w koło dworca w Wałbrzychu (22.08.2002).
Licznik odwiedzin Home => Galeria PKP => lokomotywy elektryczne => ET41 => 101 - 200