EU07 / EP07
Home => Galeria PKP => lokomotywy elektryczne => EU07/EP07 => 151 - 200
EU07-151
EU07-152
EU07-152 EU07-152 w lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (1.02.2003).
EU07-153
EU07-153 z MT Warszawa wraca do Warszawy z pociągiem osobowym z Hajnówki (Halinów, 3.06.2000).
EU07-153 z pociągiem osobowym z Warszawy do Terespola (Halinów, 16.11.2000 (?)).
EU07-154 EU07-154 --> EP07-154
EU07-155
EU07-155 EU07-155 z MT Warszawa w Lokomotywowni Warszawa Olszynka Grochowska (6.01.2001).
EU07-155 EU07-155 z poc. os z Terespola do Warszawy mija Cisie (22.12.2000).
EU07-155 EU07-155 w lokomotywowni w Gdyni (13.08.2001).
EU07-156
EU07-157
EU07-158
EU07-159
EU07-160
EU07-161
EU07-161 EU07-161 przed halą w lokomotywowni Wrocław Główny (21.08.2002).
EU07-162
EU07-163
EU07-164
EU07-164 EU07-164 w Poznaniu Głównym z pociągiem osobowym nr 230 z Rzepina (5.10.2002).
EU07-165
EU07-165 EU07-165 mija Halinów z pociągiem do Terespola (12.01.2003).
EU07-166
EU07-167
EU07-167 EU07-167 na torze postojowym w Poznaniu Głównym (4.05.2002).
EU07-168
EU07-169
EU07-170
EU07-170 EU07-170 w lokomoywowni Kraków Prokocim (28.07.2001).
EU07-171
EU07-172
EU07-172 EU07-172 oraz ET41-176 przy stacji końcowej w Zakopanem oczekują na swoje pociągi (24.07.2001).
EU07-172 EU07-172 przy stacji Warszawa Wschodnia z P 13113 „Wetlina” do Zagórza, będzie musiała pokonać zaspy, które utworzyły się po rekordowych opadach śniegu 2.01 (4.01.2002).
EU07-173
EU07-173 EU07-173 stoi przy dworcu w Zakopanem z pociągiem Ex 32400 Jagiełło do Lublina (20.07.2002).
EU07-174
EU07-175
EU07-176
EU07-177
EU07-178
EU07-179 + 5.12.1998; ostatni przydział: CM Łódź
EU07-180
EU07-180 EU07-180 przy dworcu w Słupsku (7.07.2001).
EU07-181
EU07-182
EU07-183
EU07-184
EU07-184 EU07-184 - tył lokomotywy po wypadku - widoczne zniszczenia: wgniecione gniazda sterowania ukrotnionego i nieoryginalny zderzak to skutek dociśnięcia przez wagony. Obecnie ta lokomotywa stoi wraz z innymi trupami za lokomotywownią Kraków Prokocim (28.07.2001).
EU07-184 EU07-184 w lokomotywowni Kraków Prokocim. Tak wygląda czoło lokomotywy po zderzeniu dnia 1.08.2000 z samochodem-cysterną przy prędkości ok. 100 km/h. Do wypadku doszło na strzeżonym przejeździe (wg 'Super Expresu' zawinił dróżnik - nie zamknął szlabanu) ok. 1:30 w nocy pod miejscowością Tarnowo na linii Poznań - Piła (28.07.2001).
EU07-184 EU07-184 za halą w lokomotywowni Kraków Prokocim. Maszynista prowadzący pociąg w chwili zderzenia z ciężarówką przeżył cudem, doznał obrażeń ciała (28.07.2001).
EU07-185
EU07-185 EU07-185 w lokomotywowni Kraków Prokocim (28.07.2001).
EU07-185 EU07-185 z pociągiem posp 3603 z Przemyśla do Wrocławia w Katowicach (13.03.2002).
EU07-186
EU07-187 1.01.1998 EU07-187 --> EP07-187
EU07-188
EU07-188 EU07-188 w Poznaniu Głównym z pociągiem osobowym nr 138 do Konina (4.05.2002).
EU07-189
EU07-190
EU07-190 EU07-190 stoi przy dworcu w Zakopanem (20.07.2002).
EU07-191
EU07-192
EU07-193
EU07-193 EU07-193 przy szopie w Zakopanem (22.07.2002).
EU07-194
EU07-195
EU07-195 EU07-195 z MT Katowice przyjechała z pociągiem z Katowic do Słupska (Słupsk, 3.08.2000).
EU07-195 EU07-195 na terenie słupskiej lokomotywowni (3.08.2000).
EU07-196
EU07-196 EU07-196 wjeżdża na dworzec Wschodni w Warszawie (10.07.2001).
EU07-196 EU07-196 przy dworcu Warszawa Wschodnia z Ex 'Odra' do Wrocławia (18.02.2003).
EU07-197
EU07-197 EU07-197 przy dworcu w Jeleniej Górze (23.08.2002).
EU07-198
EU07-199
EU07-200
Licznik odwiedzin Home => Galeria PKP => lokomotywy elektryczne => EU07/EP07 => 151 - 200