| 
| Lata 1970 - 1979: |  
|  |  
| 22.04.1970 - Wrocław - Rawicz - Poznań Gł.
(165 km)1),2), 24.09.19703). 30.05.1970 - Dorota - Muchowiec - Chorzów
Batory (40 km)3).
 30.06.1970 - Gdynia - Gdynia Port Centralny1).
 10.09.1970 - Gdańsk Przeróbka i łącznice1).
 30.09.1970 - Gdańsk - Gdańsk Zaspa1).
 12.11.1970 - Kraków - Skawina3).
 01.12.1970 - Katowice - Kędzierzyn - Rybnik
Niedobczyce1),2).
 01.12.1970 - Kędzierzyn - Rybnik Niedobczyce
- Chebzie (51 km)3).
 22.12.1970 - Skierniewice - Pilawa (103 km)1),2).
 22.12.1970 - Pilawa - Mińsk Mazowiecki (27
km)1),2).
 30.12.1970 - Bielsko Biała - Żywiec (21 km)1),2),3).
 09.09.1971 - Kraków Płaszów - Spytkowice -
Oświęcim1),2).
 04.12.1971 - Oświęcim - Czechowice1),2),
Kraków - Czechowice (90 km)3).
 15.12.1971 - Pilawa - Łuków (61 km)1),2),
Skierniewice
- Pilawa - Łuków (160 km)3).
4000 km zelektryfikowanych linii PKP.
1972          
- Wieliszew - Tłuszcz2).
 1972          
- Tłuszcz - Mińsk Mazowiecki2).
 27.05.1972 - Pilawa - Mińsk Mazowiecki - Tłuszcz
(60 km)3).
 27.05.1972 - Warszawa Praga - Legionowo -
Wieliszew - Zegrze/Tłuszcz (62 km)3).
 09.1972      - Katowice
- Kluczbork - Oleśnica - Wrocław1),2).
 07.09.1972 - Kalety - Kluczbork - Oleśnica
- Wrocław (171 km)3).
 07.09.1972 - Tychy Miasto - Bieruń Stary (8
km)3).
 22.12.1972 - Warszawa Gdańska - Nasielsk1),2).
 22.12.1972 - Legionowo - Zegrze1),2).
 29.12.1972 - Legionowo - Nasielsk (35 km)3).
 30.04.1973 - Oświęcim - Trzebinia (25 km)3).
 02.06.1973 - Zduńska Wola - Sieradz (17 km)3).
 07.09.1973 - Kluczbork - Ostrów Wielkopolski
(86 km)1),2),3).
 30.10.1973 - Gdańsk Gł. - Gdańsk Nowy Port,
przełączenie z systemu 800 V pr. stałego1),2).
 27.12.1973 - Oświęcim - Mysłowice (23 km)3).
 27.12.1973 - Rybnik - Żory - Chybie (42 km)3).
 29.12.1973 - Koniecpol - Kozłów (44 km)1),2).
 29.12.1973 - Paczyna - Lubliniec - Herby (55
km)3).
 29.12.1973 - Koniecpol - Częstochowa3).
 23.05.1974 - Tarnowskie Góry - Chorzów Batory
(28 km)3).
 17.07.1974 - Kraków - Sucha Beskidzka1),
Skawina - Sucha Beskidzka3).
 04.12.1974 - Częstochowa - Koniecpol - Kielce
(114 km)3).
 23.12.1974 - Chybie - Wisła Głębce (42 km)1),2),3).
5000 km zelektryfikowanych linii PKP.
28.12.1974 - Bieruń Stary - Lędziny - Krasowy
- Mąkołowiec (28 km)3).
 30.12.1974 - Wyczerpy - Siemkowice1),
Częstochowa - Wyczerpy - Siemkowice (48 km)3).
 31.12.1974 - Koluszki - Tomaszów Mazowiecki1),2),
Żakowice - Tomaszów Mazowiecki (30 km)3).
 31.12.1974 - Tarnowskie Góry - Kalety - Kluczbork
- Ostrów Wielkopolski - Jarocin - Poznań (203 km) - cała linia3).
 1975          
- Mińsk Mazowiecki - Mrozy2).
 31.05.1975 - Zawiercie - Włoszczowa (I tor)
(68 km)1),3).
 31.05.1975 - Knapówka - Czarnca (łacznica
CMK do Kielc).
 27.06.1975 - Poznań - Rokietnica (18 km)3).
 12.09.1975 - Zawiercie - Włoszczowa (II tor)
(68 km).
 30.09.1975 - Sieradz - Ostrów Wielkopolski
(78 km)3).
 02.12.1975 - Skawina - Zakopane (135 km)3).
 02.12.1975 - Łódź - Sieradz - Ostrów Wielkopolski
- Oleśnica - Wrocław1),2), Zduńska Wola
- Oleśnica (171 km)3).
 03.12.1975 - Sucha Beskidzka - Zakopane1),2).
 30.12.1975 - Włoszczowa - Idzikowice (73 km)1),3).
 30.12.1975 - Tomaszów Mazowiecki - Radzice
(30 km)3).
 1976          
- Dojazdy do st. Huta Katowice1),2).
 13.02.1976 - Rudzieniec Gliwicki - Toszek
Płn. (17 km)3).
 25.02.1976 - Włoszczowa - Idzikowice (74 km).
 15.04.1976 - Lublin - Zemborzyce (9 km)3).
 29.05.1976 - Radzice - Radom (63 km)1),2),3).
 25.11.1976 - Jarocin - Września - Gniezno
(65 km)1),2),3).
 18.12.1976 - Lubliniec - Opole Gł. (60 km)1),2),3).
 20.12.1976 - Gdańsk Gł. - Gdynia Gł. - przełączenie
z systemu 800 V pr. stałego1),2),3).
 23.12.1976 - Poznań - Gniezno - Inowrocław
(107 km)1), 14.12.19763).
 30.12.1976 - Sitkówka Nowiny - Włoszczowice
(21 km)1),2),3).
 19.05.1977 - Warszawa Odolany - Czyste - Warszawa
Gdańska (11 km)1).
6000 km zelektryfikowanych linii PKP.
18.06.1977 - Idzikowice - Mszczonów2),
Idzikowice - Grodzisk Mazowiecki (80 km)3),
23.12.19773).
 08.09.1977 - Katowice Ligota - Kochłowice
- Gliwice (29 km)3).
 10.09.1977 - Poznań - Krzyż1),2),
Rokietnica - Krzyż3), (66 km)1),2),3).
 02.12.1977 - Katowice Ligota - Rybnik (40
km)2), 10.12.19773).
 22.12.1977 - Mrozy - Siedlce - Łuków (62 km)1),2),3).
 1978          
- Węzeł wrocławski - łącznice (16 km)1).
 21.06.1978 - Krzyż - Choszczno (55 km)3).
 21.07.1978 - Choszczno - Stargard Szczeciński
(35 km)3).
 15.12.1978 - Stargard Szczeciński - Szczecin
Gł. (40 km)3).
 15.12.1978 - Krzyż - Szczecin Gł1),2).
 30.12.1978 - Tychy - Orzesze - Jaśkowice (17
km)1),2),3).
 30.12.1978 - Orzesze - Żory (14 km)1),2),3).
 1979          
- Sitkówka - Szczukowice (9 km)4).
 1979          
- Regalica - Szczecin Port Centralny - Szczecin Osobowy (6 km)4).
 20.12.1979 - Poznań Górczyn - Zbąszynek (79
km)1),2),3), 19794).
 20.12.1979 - Łuków - Międzyrzecz - Biała Podlaska
(52 km)1),3), 19794).
 21.12.1979 - Szczecin Dąbie - Goleniów (24
km)1),3), 19794).
 31.12.1979 - Pyskowice - Zabrze Biskupice
(17 km)1),2),3).
 |  
|  |  
| Bibliografia: |  
|  |  
| 1) "50 lat trakcji elektrycznej PKP. Elektryfikacja
linii Warszawa - Gdańsk". Zbiór referatów. Gdańsk, grudzień 1985. 2) Trakcja i Wagony, nr 1/86.
 3) "50 lat elektryfikacji PKP". Praca zbiorowa.
 4) Trakcja i Wagony, nr 4/80.
 |  
 |