na podstawie referatu Inż. Oskara Ogurka
Rys.1. Wagon Diesel - elektr. (Eberman-Gebus)
przerobiony
z parowego Clayton'a przez wytw. parowozów Zakładów
Ostrowieckich
Tabela przedstawiająca dane tachniczne wagonu
Clayton'a
(stan na 01.06.1936 r.):
Oznaczenie |
|
Typ wagonu |
|
Producent / modernizacja |
|
Masa służbowa (t) |
|
Liczba miejsc siedzących
normalnych/odchylnych |
|
Liczba osi |
|
Prędkość maksymalna (km/h) |
|
Data uruchomienia na PKP |
|
Silnik:
- liczba - typ - moc (KM) - obroty (obr./min.) - liczba cylindrów - średnica cylindra (mm) - skok tłoka (mm) - rodzaj paliwa |
Diesel - Eberman 240 800 6 180 250 olej napędowy |
Przekładnia:
- rodzaj - typ (system) |
Gebus |
Akumulator:
- pojemność - napięcie |
24 |
Motowagonownia |
|
Uwagi |
Clayton'a - obecnie w próbach. |