na podstawie referatu Inż. Oskara Ogurka
 
 
Rys.1. Wagon Diesel - elektr. (Eberman-Gebus)
przerobiony
z parowego Clayton'a przez wytw. parowozów Zakładów
Ostrowieckich
 
Tabela przedstawiająca dane tachniczne wagonu
Clayton'a
(stan na 01.06.1936 r.):
| Oznaczenie |  | 
| Typ wagonu |  | 
| Producent / modernizacja |  | 
| Masa służbowa (t) |  | 
| Liczba miejsc siedzących normalnych/odchylnych |  | 
| Liczba osi |  | 
| Prędkość maksymalna (km/h) |  | 
| Data uruchomienia na PKP |  | 
| Silnik: - liczba - typ - moc (KM) - obroty (obr./min.) - liczba cylindrów - średnica cylindra (mm) - skok tłoka (mm) - rodzaj paliwa | Diesel - Eberman 240 800 6 180 250 olej napędowy | 
| Przekładnia: - rodzaj - typ (system) | Gebus | 
| Akumulator: - pojemność - napięcie | 24 | 
| Motowagonownia |  | 
| Uwagi | Clayton'a - obecnie w próbach. |