Inne posiadane informacje:
1. B.Pokropiński - "Koleje wąskotorowe PKP"
WKiŁ 1980
str. 18, tabl. 3.2 (Koleje wąskotorowe użytku publicznego przejęte przez
MKŻ od 1918 - 1922 r.):
Kolej nowogródzka - lata budowy: 1916-17, długość użytkowa linii w [km]
po przejęciu przez
PKP - 114 km.
w 1928 r. - 63 km, szerokość toru - 600 mm.
str. 19, tabl. 3.3 (Koleje wąskotorowe gospodarcze przejęte przez MKŻ od
1918 - 1922 r.):
Linia Zarój - Domaszewicze, długość 78 km, szer. toru 600 mm.
2. Rozkład jazdy PKP z 1939 r., tabl. 536, opis linii:
0 km - Nowojelnia Wąsk., 5 km - Korzyca I, 8 km - Korzyca II, 11 km - Łopuszno,
15 km -
Zarój, 19 km - Kuścino, 23 km - Skrzydlewo, 26 km - Nowogródek, 28 km -
Skrzydlewo,
39 km - Horodeczno, 48 km - Basin, 51 km - Berdziacze, 52 km - Duże Worobiewskie,
55 km - Niańków, 58 km - Nowosiółki, 59 km - Pantusiewicze, 63 km - Aczukiewicze,
66 km - Lubcz.
3. Inżynier Kolejowy nr 7/30 - "Koleje wąskotorowe PKP" podaje w Dyrekcji
Wileńskiej - kolej
wąskotorowa Nowojelnia - Nowogródek - Lubcz o szerokości 600 mm, długości
50 km.
4. Dokument w Archiwum Miejskim w Bydgoszczy (Rep 4 nr 7259) podaje:
kolej konna czynna Janowice - Lubcz (powiat nowogródzki), właściciel -
Wileńska Dyrekcja PKP
(wg stanu z dnia 22.09.1923 r.).