1. Trochę zdjęć taboru :
a) parowozy:
Krauss Maffei, Munchen układ osi - 0-3-0 moc - 160 KM skreślony - 09.12.1974 fot. Klaus Kieper Gryfice
|
oznaczeniem/ |
fot. 08.1971 |
|
|
budowa - 1920 |
fot. 08.1971 r. |
Krauss Maffei, Munchen układ osi - 0-3-1 moc - 170 KM skreślony - 30.06.1973 |
|
|
|
/oznaczenie stare Tx5/ fot. st. Dobra Nowogardzka |
fot. st. Białogard 08.1971 r. |
fot. st. Koszalin 08.1973 |
|
|
fot. st. Gryfice 08.1971 r. |
|
|
|
fot. st. Gryfice 08.1974 r. |
fot. st. Gryfice 1974 r. |
|
fot. st. Koszalin 08. 1968 |
fot. st. Koszalin 08. 1973 |
fot. st. Koszalin 08. 1973 |
|
|
|
|
fot. Witold Brejlak Świelino 07.08.1985 r. |
|
MBxd1-345 |
|
|
fot. st. Koszalin 08.1973 r. |
rok budowy - 1930 silnik wysokoprężny S-530 |
c) inne:
|
Tw6a.100 fot. Aleksander Maron Koszalin lato 1988 r. |
rok budowy - 1917 miejsc siedzących - 38 miejsc stojących - 32 |
2. Kilka krajobrazów z okolicy Manowa i Rosnowa:
fot. Aleksander Maron
|
Mostek na wylocie do Polanowa (linia nie istniejąca) fot. Aleksander Maron
|
Mostek na wylocie do Polanowa (linia nie istniejąca) widok z boku fot. Aleksander Maron
|
fot. Aleksander Maron
|
fot. Aleksander Maron
|