1. Trochę zdjęć taboru :
               
a) parowozy:
 
|  | Krauss Maffei, Munchen układ osi - 0-3-0 moc - 160 KM skreślony - 09.12.1974 fot. Klaus Kieper Gryfice
 | 
|  | oznaczeniem/ | 
|  | fot. 08.1971 | 
|  |  | 
| budowa - 1920 | fot. 08.1971 r. | 
|  | Krauss Maffei, Munchen układ osi - 0-3-1 moc - 170 KM skreślony - 30.06.1973 | 
|  |  | 
|  |  | 
| /oznaczenie stare Tx5/ fot. st. Dobra Nowogardzka | fot. st. Białogard 08.1971 r. | 
|  | fot. st. Koszalin 08.1973 | 
|  |  | 
| fot. st. Gryfice 08.1971 r. |  | 
|  |  | 
| fot. st. Gryfice 08.1974 r. | fot. st. Gryfice 1974 r. | 
|  |  | 
|  | fot. st. Koszalin 08. 1968 | 
|  | fot. st. Koszalin 08. 1973 | 
|  | fot. st. Koszalin 08. 1973 | 
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
| fot. Witold Brejlak Świelino 07.08.1985 r. |  | 
|  | MBxd1-345 | 
|  |  | 
| fot. st. Koszalin 08.1973 r. | rok budowy - 1930 silnik wysokoprężny S-530 | 
c) inne:
|  |  | 
|  | Tw6a.100 fot. Aleksander Maron Koszalin lato 1988 r. | 
|  | rok budowy - 1917 miejsc siedzących - 38 miejsc stojących - 32 | 
               
2. Kilka krajobrazów z okolicy Manowa i Rosnowa:
 
 
 
|  | fot. Aleksander Maron 
 | 
|  | Mostek na wylocie do Polanowa (linia nie istniejąca) fot. Aleksander Maron
 | 
|  | Mostek na wylocie do Polanowa (linia nie istniejąca) widok z boku fot. Aleksander Maron
 | 
|  | fot. Aleksander Maron
 | 
|  | fot. Aleksander Maron
 |