Dane techniczne:
Długość | 110 m |
Wysokość nad wąwozem | 78 m |
Promień toru | 300 m |
Max. prędkość przejazdu przez wiadutk | 80 km/h |
Rozpiętość łuku | 95 m |
Masa własna | 800 t |
Historia budowy:
Rok budowy | 1912 |
Masa | 1000 t |
Liczba nitów | 125 000 |
Wzmocniony w 1979 | |
Masa | 30 t |
Czas pracy | 13 000 roboczo-godzin |
Liczba śrub | 10 000 |
Liczba nitów | 2 000 |
W 1984/85 wzmocniony główny łuk | |
Masa | 80 t |
Czas pracy | 14 000 roboczo-godzin |
Liczba śrub | 12 000 |
W 1984 wzmocnione boczne przęsła | |
Masa | 220 t |
Czas przcy | 6 500 roboczo-godzin |
Liczba elementów | 1 458 |
Liczba śrub | 5 424 |
Kosztorys wykonywanych prac:
Konstrukcja betonowa | 850 000 Fr |
Konstrukcja stalowa | 1 470 000 Fr |
Wzmocnienie w 1979 | 870 000 Fr |
Wzmocnienie w 1984 | 1 200 000 Fr |
Zabezpieczenie przed korozią | 690 000 Fr |
Rusztowanie | 520 000 Fr |