Sygnalizacja systemu L
(żółto świecąca ukośna linia)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sygnalizacja systemu N
![]() |
|
||
|
|
||
|
|
||
|
![]() |
||
|
![]() |
||
|
|||
|
![]() |
||
|
![]() |
Tarcze manewrowe
![]() |
Tarcze manewrowe z białym trójkątem na wierzchołku są bez znaczenia jesli nie są one podświetlone.Trójkąt na wierzchołku nie jest podświetlany w nocy. |
![]() |
Jazda manewrowa zakończona.. |
![]() |
Jazda manewrowa i pociągowa zakończona. |
![]() |
|
![]() |
Jazda manewrowa zabroniona. |
![]() |
Przetaczanie jest dozwolone. |
Sygnalizatory karzełkowe | |
![]()
|
|
![]() |
Stop |
![]() |
Kontynuowac z ostrożnością. |
![]() |
Manewrowa droga wolna. |
![]() |
Karzełkowe sygnalizatory z białym trujkątem na wierzchołku są bez znaczenia, jesli one nie swiecą. Trujkąt na wierzchołku nie jest podswietlony w nocy. |
Nastepny semafor wskazuje sygnał Stój.
Jazda z największą dozwoloną prędkością.
Jazda z prędkością nie przekraczającą 40 km/h, a przy następnym semaforze - Stój.
Jazda z prędkością nie przekraczającą 95 km/h, a przy następnym semaforze - z prędkością nie przekraczającą 65 km/h.
Jazda z prędkością nie przekraczającą 40 km/h, a przy następnym semaforze - z prędkością nie przekraczającą 65 km/h.
Wiazd na zajęty tor.
Krótki wjazd