Symulator lokomotywy EU07


English description

English summary

Mirror1 Mirror2
Uwaga! Opisywany program na tych stronach nie ma nic wspólnego z grą M$ Train Simulator.

Ważne linki do poczytania:

News

Co w marcowych uaktualnieniach:

Archiwum NEWS

Opis

Program do działania wymaga karty graficznej obsługującej OpenGL
oraz zainstalowane DirextX 7.0 lub 8.0

Sterowanie: przeczytaj uważnie plik README.
Jest to wersja ALPHA, także sa tu duze ograniczenia:
- niezoptymalizowany kod, moze wolno chodzic
- brak mozliwosci egzekwowania przestrzegania przepisow
- nie ma jeszcze detekcji kolizji - nie można się zderzyć ani łączyć sie z innym składem
- prawie kompletny brak grafiki, nie ma nawet slupow trakcyjnych - brak czasu :(

Engine renderujący jeszcze niezoptymalizowany, na pII400 + gForce wyciąga 60 klatek, ale mysle że i na nieco gorszym sprzecie da sie jechac. Testowane było takze na PII-233+RiviaTNTm64 - 10 klatek.
UWAGA - szybkość działania grafiki zależy od karty graficznej oraz sterowników do niej!

Na zakonczenie


Jesli ktos chcialby pomoc przy tworzeniu symulatorka to zapraszam, szczegolnie przydalaby sie pomoc przy grafice, bo na nią najczesciej nie ma czasu. Przydalaby sie tez pomoc przy tworzeniu tras, jako ze to co ja stworzylem na dluzsza mete do niczego sie nie nadaje. Jakby ktos byl zainteresowany to dokumentacja i skrypty do 3dstudia ulatwiajace tworzenie trasy i umozliwiajace eksport modeli sa w dziale DOWNLOAD ponizej.
Są też strony o edycji: modeli 3D, scenerii oraz tekstur.

Jesli chcesz otrzymywac informacje o nowosciach, podaj swoj email:


Otrzymasz email z linkiem aktywacyjnym.

Zapraszamy też na listę dyskusyjną na temat tego projektu

Jeśli wystąpiły jakieś błedy albo inne szczegóły, albo też masz jakieś pytania, przeczytaj najpierw mini-FAQ.


Autorzy:
Marcin Woźniak - glowny kod zrodlowy, skrypty 3dsmax.
Maciej Czapkiewicz - fizyka, AI oraz poprawki w kodzie, modele 3D, tekstury, trasy.
Stała współpraca:
Olgierd Wiemann - konsultacje, modele 3D, tekstury.
Arkadiusz Ślusarczyk - trasy, web hosting.
Jakub Krzysztofiak - modele 3D.
Mateusz Bilinski - inne programy.


Serdeczne podziękowania dla niektórych osób ktore bardzo pomogly w projekcie (w kolejnosci alfabetycznej):
Artur Kopacz
Adam Lagoda
Łukasz Kirchner
Mieczyslaw Michalski
Piotr Mydlarz
Igor Przybylski
Michal Przybyszewski
Piotr Smolinski
Jaroslaw Stawarz
Rafał Stec
Adam Wojcieszyk
oraz wiele innych osób, w szczególności z grupy pl.misc.kolej.

DOWNLOAD

Można też obejrzeć katalog ze zdjęciami z ekranu ilustrujący kolejne wersje rozwojowe.

Logo programu

Ostatnia modyfikacja:
Od 1szego lipca 2002r. strone odwiedziło maszynistów.