Strona ta opisuje tworzenie scenerii w programie 3dsmax4 lub gmax (freeware) dla potrzeb symulatora MaSzyna EU07-424.

Najpierw należy zapoznać się z dokumentem Edycja Modeli, ponieważ wiele opisywanych tam spraw (optymalizacja, teksturowanie itp) jest wspólnych.
Warto zapoznać się z też dokumentem Edycja Tekstur.

    SPIS TREŚCI
  1. Od czego zacząć
  2. Pliki .inc
  3. Zdarzenia (events)
  4. Teren
  5. Składy
Patrz też: KATALOG obiektów zdefinowanych w plikach .inc .t3d
W katalogu pokazana jest wiekszość wizualnych plików .inc (obrazki z rozszerzeniem .jpg)
oraz te pliki modeli .t3d, które nie mają własnych plików .inc (obrazki z rozszerzeniem .GIF).
Obrazki są rozmieszczone w katalogach o tych samych nazwach co ich odpowieniki w symulatorze.
Przed uzyciem pliku .inc przeczytaj ulotkę w nim zawartą ;-)
Na ogół pliki .inc pisane z dużej litery są aktywne (nazwa musi być unikalna), a pliki pisane z małej litery są pasywne (nazwa nie ma znaczenia lub jest nazwą tekstury), ale są od tego wyjątki (np. słupy trakcji elektrycznej).

Z powrotem - na główną stronę

Ostatnia modyfikacja: