REALMUS
  • DONE
  • DOWNLOAD
  • TO DO
    1. Dokończenie podstawowych struktur wektorowych.
    2. Program wyświetlający statyczne struktury wektorowe (wireframe w zasadzie jest, tylko poprawić i uzupełnić)
    3. Program wyświetlający dynamiczne struktury wektorowe (kontekstowe sterowanie myszą urządzeń, np. zwrotnic)
    4. Program pozwalający na sterowanie pojazdem. Ten i powyższe programy w rzucie 2D.
    5. Edytor układów torowych.
    6. Plugin do przeglądarki WWW wyświetlający statyczne struktury wektorowe.
    7. Program wyświetlający poziomice, korzystający z danych bitmapowych (siatka wysokości).
    8. Program, wyświetlający struktury wektorowe na tle bitmapowych (test algorytmów dla nasypów, wykopów itp)
    9. Program, wyświetlający struktury wektorowe jako 3D wireframe.
    10. Algorytmy rysujące modele 3D wireframe (najpierw trzeba opracować język skryptowy opisujący model).
    11. Algorytmy rysujące modele 3D teksturowane.
    12. Algorytmy rysujące mapę 3D teksturowaną.
    13. Rozkłądy jazdy, obiegi taboru.
    14. Połączyć to wszystko.
    15. W między czasie: AI sterujące pojazdami, AI sterujące siecią komunikacyjną.
    16. Można budować niektóre symulatory, np. LocoDrive.
    17. AI sterująca pojazdami i siecią zgodnie z rozkładem jazdy.
    18. Implementacja klient-serwer.
    19. Symulatory on-line.
    20. Algorytmy makro i mikroekonomiczne.
    21. AI sterująca przewozami towarowymi.
      • Produkt finalny: Real Economy And Logistic MultiUser Simulator
      • więcej informacji później
  • Komentarze i pytania:

    SMTS