REALMUS

Discussions board

Rozmiar siatki bazowej

[ Responses ] [ FollowUp ] [ Realmus discussion board ]
Message from mczapkie.uci.agh.edu.pl (149.156.101.207) by: McZapkie
Data: 13. IV 2001 18:28:40

____

:> > pomyslu usuwania zbednych juz elementow (destroy chyba nie dziala na
:> > array?).
:> e, jak array jest zawarty w rekordzie bedacym
:> zmienna dynamiczna to czemu nie?
:
:To tym bardziej nie ma problemu. Przy kroku 10m (kwadrat bazowy 10*10m) w
:symulatorze mozna by uzyskac mape okolicy (i calej trasy, doladowywanej w
:miare potrzeby) powiedzmy o promieniu 10km wokol loka uzywajac zalediwe
:kilku Mega. Rewelka :)

Tu pragnę skomentować, że moim zdaniem nie ma potrzeby
stosowania tak małego ziarna 10x10m.
Typowe formy terenowe sa na tyle lagodne, ze siatka
100x100m powinna wystarczyc (ak naprawde to
modulacja wysokosci jest jeszcze wewnatrz kratki,
na zasadzie sredniowania).
Oczywiscie nie da sie w tym przypadku oddac "ostrych"
form terenowych, typu urwiska itp.
Ale jak juz wspomnialem, te formy terenowe mozemy
"wyrzezbic" za pomocą "pustych" (nierysowanych)
obiektow wektorowych typu Transport Track.
Przykladowo chcemy kopiec Pilsudzkiego :)
- dajemy pusty TT o b. malej dlugosci na pewnej
wysokosci nad ziemia - i gotowe.

____

Responses:

____

FollowUp:

Name:
E-Mail:

Comments:

[ Responses ] [ FollowUp ] [ Realmus discussion board ]

 

| DZISIAJ | JUTRO | WCZORAJ | FORUM | FAQ |

| TABOR | INFRASTRUKTURA | MODELARSTWO | SOFTWARE | LINKI | O SERWERZE |
 
Przewodnik po KOLEJ.pl
<< WsteczNa góręStrona główna działuDalej >>