 |
Wyjazd z lokomotywowni. Po prawej stronie widoczne dystrybutory z paliwem.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
89 kb
|
 |
Po załatwieniu formalności lokomotywa mknie luzem w kierunku Kańczugi.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
82 kb
|
 |
Naładowane wagony oczekują na swój pociąg.
Fotografia: Miłosz Mazurek
3.VII.2000 r.
89 kb
|
 |
Lokomotywa Lxd2-257 podjeżdża pod budynek stacyjny w Kańczudze-najpierw formalności.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
95 kb
|
 |
Lxd2-257 z anteną satelitarną? Nie, to po protu nowoczesne wyposażenie jednego z mieszkań na stacji w Kańczudze. Lokomotywa cofa się po swój pociąg.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
82 kb
|
 |
Przestawienie zwrotnicy w kierunku rampy z wagonami.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
94 kb
|
 |
Łączenie tranporterów w jeden pociąg.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
92 kb
|
 |
Lxd2-257 za chwilę pociągnie wagony.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
55 kb
|
 |
Odjazd! Pozostało jeszcze przestawienie zwrotnicy w prawidłowe położenie.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
83 kb
|
 |
Nieoczekiwany postój. 450 KM nie radzi sobie z prowadzeniem pociągu. Dlaczego? W tym roku nie opryskano torowiska. Trawa leżąc na szynach powoduje ślizganie się kół.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
91 kb
|
 |
Mechanik:Czy piach sypie się z piasecznic? Pomocnik:Sypie się, ale mało.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
76 kb
|
 |
Bez butelki piasku lokomotywa nie ruszy. Trzeba sypać piasek pod koła-najpewniejsza piasecznica.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
65 kb
|
 |
Pociąg dojechał do Przeworska. Formalności na stacji i odjazd na położoną niedaleko stacji rampę towarową. Informację na temat wyładunku wagonów normalnotorowych z wąskotorowych transporterów w dziale infrastruktura.
Fotografia: Miłosz Mazurek
4.VII.2000 r.
82 kb
|