Dane ogólne:
| Rodzaj pracy |
pasażerska lub towarowa
|
| Pociągi pasażerskie (po torze poziomym) |
650 T; 125 km/h
|
| Pociągi towarowe (po torze poziomym) |
2000 T; 70 km/h
|
| Układ osi |
Bo Bo
|
| Prześwit toru |
1435 mm
|
| Napięcie zasilania |
3000 V
|
| Najwyższe napięcie zasilania |
3600 V
|
| Najniższe napięcie zasilania |
2000 V
|
| Napięcie obwodów sterowniczych i pomocniczych |
110 V
|
| Moc godzinowa lokomotywy |
2080 kW
|
| Moc ciągła lokomotywy |
2000 kW
|
| Ogrzewanie pociągu |
600 kW; 3000 V
|
Własności trakcyjne:
| Siła pociągowa przy mocy godzinowej i pełnym wzbudzeniu silników |
152 kN
|
| Siła pociągowa przy mocy godzinowej i osłabionym wzbudzeniu do 22,5% |
71 kN
|
| Siła pociągowa przy mocy ciągłej i pełnym wzbudzeniu |
144 kN
|
| Prędkość jazdy przy mocy godzinowej i pełnym wzbudzeniu |
49 km/h
|
| Prędkość jazdy przy mocy godzinowej i osłabionym wzbudzeniu do 22,5% |
106 km/h
|
| Prędkość jazdy przy mocy ciągłej i pełnym wzbudzeniu |
49,5 km/h
|
| Maksymalna prędkość |
125 km/h
|
Masy niektórych podzespołów:
| Lokomotywa w stanie służbowym |
80000 kg
|
| Nadwozie |
36700 kg
|
| Wózek |
21650 kg
|
| Zestaw kołowy |
2850 kg
|
| Silnik trakcyjny |
4200 kg
|
Wymiary:
Budowa: