Trakcja elektryczna
(Dane zgromadzone w poniższej tabeli pochodzą z książki pt. "Tabor kolejowy" autorstwa dr inż. Aleksandra Krzemienieckiego)
Seria |
Układ osi |
Masa napędna [t] |
Moc ciągła [kW] |
Moc godzinna [kW] |
Największa siła pociągowa mocy godzinnej [kN] |
Największa siła pociągowa [kN] |
Największa prędkość [km/h] |
EP05 |
B0B0 |
82 |
2032 |
2344 |
138 |
255 |
160 |
EU06 |
B0B0 |
80 |
2000 |
2080 |
154 |
280 |
125 |
EU07 |
B0B0 |
80 |
2000 |
2080 |
154 |
280 |
125 |
EP08 * |
B0B0 |
80 |
2000 |
2080 |
154 |
280 |
140 |
EP09 |
B0B0 |
82 |
2920 |
3100 |
122 |
195 |
160 |
ET21 |
C0C0 |
114 |
2070 |
2400 |
188 |
320 |
100 |
ET22 |
C0C0 |
120 |
3000 |
3120 |
174 |
350 |
125 |
ET40 |
B0B0+B0B0 |
164 |
4080 |
4680 |
382 |
500 |
100 |
ET41 ** |
B0B0+B0B0 |
160 |
4000 |
4160 |
309 |
560 |
125 |
ET42 |
B0B0+B0B0 |
164 |
4480 |
4840 |
335 |
550 |
100 |
Jeśli masz jakieś uwagi, pytania lub wątpliwości to napisz. |
[ Strona początkowa |
Trakcja spalinowa |
Wagony kolejowe |
Sygnały świetlne ]
[ Trochę teorii |
Kolejowy software |
Galeria |
Linki |
Ankieta ]